10/Ihanet

2.2K 68 6
                                    

iyi okumalar!

/Flashback/

Kapi'dan cikdik'dan sonra gördügümüz sey'le gözlerimin 2 metre acilmasi bir oldu.

/Flashback son/

Kaan disaridaydi. Fakat yanliz degildi. Karsisinda daha dogrusu dudaklarinda bir kiz vardi. Birisini öpmesi beni sasirtmisdi tamam fakat bu öptügü kisinin Rüya olmasi kalbim'in paramparca olmasina yetiyordu.

Bunu nasil yapardi? Hemde deniz'le beraber iken. Kaan peki nasil yapardi? Daha birkac gün önce beni sevdigini söylerken? Sinir'im bütün bedenimi ele gecirince dayanamadim ve hizli adimlarla onlarin yanina gittim.

Yanlarinda dikeldigimde beni fark etmemislerdi ve hala devam ediyorlardi. Sinirden ikisinide omuzlarindan tutup birbirlerinden uzaklastirdim.

Beni gören kaan hic sasirmisa benzemiyordu. Fakat aynisini rüya'ya diyemezdim. Kendisinin gözleri yerlerinden firlicak gibiydi.

"Bunu nasil yaparsin?" diye bagarark buldum kendimi.

Rüya'dan önce kaan dil'e geldi ve "Ne yapicagini sana mi sorucak?" diye cikisdi.

"Sen hic konusma adi herif! Bu ihaneti'i arkadisina nasil yaparsin?!" Deniz'e acimaya baslamisdim. Kaan ise bu sözlerimi umursamiyordu bile!

"Defne, canim arkadasim, lütfen deniz'e birsey söyleme. Bak ben bunu kendim söylemek istiyorum.."

"Bana sakin arkadasim deme! Ben sürtüklerle arkadaslik etmem bunu en iyi sen biliyorsun! Ne diceksin ya?! 'Deniz cok özür dilerim ama ben senin en yakin arkadasinla öpüsdüm' mü?"

"Defne öyle deme. Ben deniz'e karsi aslinda hicbirsey hissetmiyorum.. Ben ilk gördügüm andan belli kaan'a bos degilim ve deniz in yardimiyla.."

"Anlatma! Dinlemek istemiyorum!"

"Sen neden karisiyorsun defne? Bu mesele seni hicbir bok ilgilendirmez." Kaan'a diyecek laf bulamiyorum resmen.

"Size döktügüm laflar'a deymezsiniz. Ikinizde cani cehenneme!" Bagirdim ve bizi arabasinin orda izleyen rüzgar'in yanina hizli adimlar'la yürümeye basladim.

Hic bir söz etmeden arabaya bindim. Rüzgar'da konusmak istemedigimi anlamis ki o'da bir kelime etmeden arabaya bindi.

Arabayi calistirip hizlica o mekan'dan uzaklasdik. Rüzgar arabayi bir ucurum gibi bir yere sürdü ve durdurdu. Arabadan indi ve benimde inmemi bekledi. Bir insan'i nasil sakinlestiricegini cok iyi biliyordu.

Arabanin önünde arkamdan sarildi ve basini bogazimin oraya koydu.

"Seni öyle sinirli görünce bölmek istemedim acikcasi. Bütün icindekilerini dök istedim.. Istersen anlatabilirsin askim" beni cok iyi taniyordu..

"Tesekkür ederim. Ya rüzgar söylesene bir insan kolaylikle arkadasina nasil ihanet eder?" Rüzgar'in bu soruma cok tedirgin oldunu hissettim. Seslice yutkundu.

Bir dakika? Yoksa rüzgar'da mi arkadasina ihanet etmisdi?

"Rüzgar? Yoksa sende'mi?"

"Hayir tabiiki defne. Bunu asla yapmam. Arkadaslik benim icin cok önemli birsey. Tabi sen bunlarin hepsinden daha önemlisin. Sensiz bir hayat düsünemiyorum."

Rahatladigimi kabul ediyorum.

"Iyiki varsin rüzgar." Yavasca ona dogru döndüm ve gözlerinin icine bakdim. Gözleri beni hic olmadigim bir yere götürüyordu. Gözlerinde kaybolmak buna deniyordu galiba..

"Sende iyiki varsin askim." Rüzgar'in gözleri gözlerimden dudaklarima kaydi. Ardindan benimde gözlerim onunkilerine. Yavasca bana yaklasdi. Kalbimin hizli atmaya basladigini duydum. Rüzgar yavasca dudaklarimi öpmeye basladi. Yumusak öpüsmesi ben karsilik vermeye baslayinca daha cok sert ve aclikla öpüsme halini aldi. Sanki uzun süreden sonra kavusmus gibi öpüyorduk birbirimizi.

Fakat bu olayin yanlis yollara gidecegini sonradan anladim. Biraz gec tabii.

Rüzgar'in dudaklarindan nefes almak icin ayrilmaya kalkisdigimda beni kendine daha cok cekdi. Artik aramizda hicbir mesafe yokdu. Fakat mecbur nefes almam lazimdi ve zor olsada biraz ayrilabildim. Ayrildigimizda rüzgar dudaklarima dogru "seni cok seviyorum" diye mirildandi. Ardindan tekrar dudaklarima yöneldi. Bu sefeli öpüsü daha sert'di. Sanki yillardir susuz kalmisda en sonunda su bulmus gibi öpüyordu beni.

Dudaklarimdan yavasca ceneme indi. Cenemi kücük hareketlerle öpdükden sonra boynuma dogru ilerledi. Bu hareketi basimi biraz arkaya egmemi sagladi. Boynuma ilk önce kücük öpücükler koydu ardindan etimin bir kismini agzinin icine aldi. Emmeye basladiginda agzimdan istemsizce bir inilti cikdi. Bu onun daha cok hosuna gitmis olacakki kücük isiriklar koymaya basladi.

Rüzgar boynumdan dahada asagi inmeye kalkisdiginda buna daha hazir olmadigimi anlayip onu durdurmaya kalkisdim. Rüzgar'da bunu anlamis'ki yavasca boynumdan yukari öpücüklerle cikmaya basladi. En sonunda dudaklarima kücük bir buse koydu.

Sonradan gözlerime bakinca karsimda rüzgar yerine baska birisini gördüm.

Küçük AşkımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin