23/Doğa ve Ediz

1.1K 49 12
                                    

iyi okumalar!

-

/Flashback/

"Neyse sen arkadaslarini bekletme ben sana hediyeni vereyim."

"Hic gerek yokdu tuna düsünüp gelmen bile cok tatli."

"Olur mu öyle? Bir dakika arabada kalmis." Arkamdan dolandi ve arabanin kapisina uzandi. Tedirgince dogum günü kutladigim mekan'a bakiyordum. Kaan'in beni böyle burda tuna ile görmesi kesinlikle iyi olmazdi. Kavga etmek istemiyordum.

Bir anda burnuma sikica bastirilan pamuk yüzüne cirpinmam bir oldu. Tanidik olmayan kokuyu zorla icime cekmem ile gözlerim kapandi. Tek tanidik gelen sey adimi bagiran kaan'di.

/Flashback son/

Suanda dedigimin ciktigi icin sevineyimmi yada yinemi kaderime tüküreyim? Benim hicbir zaman dogum günüm güzel bitmez zaten. Büyük bir ihtimal dogum günümde ölücegim bir gün. Yada suanda elime sikica sarilan iplerden yüzüne kan akimim durucak, panik yapip burnumdan aldigim nefes cok az gelicek ve agzimdan agzimda ki band yüzüne nefes alamayacagim, yardim cagirmak ici ayaga'da kalkamayacagim ayak bilegime sarilan ipler yüzüne. Burda ölüp gitme ihtimalim yani baya büyük.

Suanda siyah bir oda da yalniz olmam beklenirken gayet de isiklandirilmis bir odadayim. Kiler gibi bir yer beklerken cok modern dösenmis bir yatak odasindayim. Sandalye de otumayi isterdim fakat yatak da bagliyim. Hemde üstümde dogum günümde ki giyindigim kisa elbise. Bu arada yalniz da degilim. Karsimda sandalyede oturan bir adet tuna oturmus gözlerini bana dikmis bakiyor. Pic.

Agzim band'li oldugu halde hayatimda hic kullanmadigim küfürleri ona söylüyordum ki anlamiyor zaten.

"Defnecigim yorma kendini bu enerjin daha sana..bize lazim olacak." adi herif! Gözlerimin doldugunu hissettim ve bu his hemen ardindan akan bir damla yas ile onaylandi.

Tuna ayaklandi ve yanima oturdu. Kibirdanmaya calistim ama maalesef bir milim bile oynayamadim.

"Ama aglama kücük kiz. Yada benimle oldugun icin mutluluk göz yaslarimi bu?" bas parnagini yanagimdaki damlaya deydirip sildi. Dokunusu anlatamadigim bir huzursuzluk hissi uyandiriyordu icimde. Basimi hemen diger tarafa cevirdim. Sertce cenemi kavrayip kendine dönderdi.

"Agzini acmami yada kan akimini engelleyen ipleri gevsetmemi istiyorsan dediklerimi yapicaksin. Akilli durup bana itaat edeceksin anladinmi?" Baya psikopat filmi izledim ve wattpad 'de cok hikaye okudum. Okudugum ve izledigim salak kizlar gibi olmayacagim. Ben Defne Kaya'ysam farkimi ortaya koyarim.

Basimi olumlu anlamda salladim. Bana sasirmis gözlerle bakti.

"Bagirirsan veya kacmaya kalkisirsan hic istemedigin seyler olacak." 'seninle burda yalniz olmakdan daha kötü ne olabilir ki mal.' demedim tabi. O kizlar gibi olmayacagim. Ki umarim buna sonra pisman olmam.

Yavasca agzimdaki bandi cikartti. Hayir defne bagirmak yok. Sakin ol. Derin nefes al, ver. Sabirli yatan bilmem ne kalkiyordu. Vallah kacirilinca insanin kafasi dahada güzel oluyormus.

Elimdeki ipleri cözüp ayak bileklerimdekine yönelince otomatik ellerim kollarimin bileklerini ovusturdu. Kizarmisti. Kesin moraricak. Ayak bileklerimide cözünce cidden bana baya güvedigini fark ettim. Hangi psikopat kacirdigi insanin sakin duracagina inanir ki. Cahil iste.

"Cahil falan degilim. Sadece kacmaya kalkisirsan daha eglenceli olucak her sey. Dene ve gör istersen." ne sacmaliyor bu mal ya?

"Ne diyorsan sen? Adam akilli konusacagiz seninle."

"Oww kücük kiz bana insanlik dersleri veriyor. Yanina cay'da demleyim istersen? Hanimeller falan?" pis pis sirittim.

"Hic fena olmaz aslinda." Bu cesaret nereden geliyorsa? Sanki tuna'yi ben kacirdim ve ona her an ben zarar verebilirmisim gibi. Defne kafayi siyirdi sayin seyirciler.

Tuna gözlerime sanki icimi okumak istermis gibi bakiyordu. Yine.

"Ne bakiyorsun?"

"Galiba sonunda kaan'in sende ne buldugunu gördüm." kaan'in adi gecince hemen bir özlem ve korku sardi bedenimi. Benden tuna'dan uzak durmami istese bile ben bile bile gittim ve geberdim. Acaba beni ariyormudur? Yada 'ben söylemistim, kendi hatasi simdi bedelini ceksin' mi diyordur? Yok ya ariyordur o bana kiyamaz. Demi?

"Gözlerime bakarak hicbir bok anlayamazsin."

"Bunu sana anlattigimi saniyordum. O gün ama sen benimkilerine bakarak anladin gibi?" pis pis siritma sirasi ondaydi galiba.

"Kafadan attim ve tuttu. Ayni sinavlarda ki gibi" yalan. Attigim her sey yalan cikar benim. Atsam bile son saniyede kararimi degistirip yanlis olani secerim ben.

"Gözlerin öyle söylemiyor ama" göz. göz. göz .göt.

"Seninde götün öyle söylemiyor. Allahim ya gözlerim baska ne diyor anlatsana biraz" kafayi yiyecegim! Tutturmus göz göz diye.

"Istersen birde götüne bakayim madem sen benim götüme bakip götümün öyle demedigini ögrendin, bakalim belki seninde götün baska birsey diyordur." cok fazla göt kelimesini kullanmadimi sizcede?

"Oturup burda seninle 'göt' hakkinda konusmayacagim. Senin hakkinda konusmayi tercih ederim ki pek fark yok iki konu hakkinda" ve defne 1:0 önde.

"Benim hakkimda konusmak istiyorsun öylemi? Havada ask kokusu var galiba ama defnecigim ben ciddi iliski düsünmüyorum. Ama yok ben sadece geceleride kalirim diyorsan bana uyar" ve göz kirpti. Agzim iki metre acik ona bakiyordum suanda.

Tamam sakin. Ne demistik sabirla yatan.. Ikinci deneme. Tamam sakin. Ne demistik diger okudugun kizlar gibi olmayacaksin.

'Onlar sadece uydurulmus karakterler mal! Bu gercekt hayat! Kac hemen!'

Ic sesim günaydin ya uzun zamandir duymuyorum seni hic özletmedin kendini. Ki haklida olabilirsin. Kitap veya Film'lerde en sonunda ya kurtuluyorlar yada Doga gibi Ediz'e asik olacagim. Ama ben Tuna'yi degil Kaan'i istiyorum. Ki Doga'da basta Ediz'i sevmiyordu sonradan sevmeye basladi. Allahim ne sacmaliyorum ben?

"Aşk maşk yok tuna. Ciddiyim bak neden kaçırdın beni?"

-

Tuna & Defne li bir bölüm! Ne dersiniz Doğa & Ediz gibi olsunlarmi? Bölüm hakkinda düsüncelerinizi yazarsaniz cok sevinirim! Gerçekten ilham veriyor:)

Seviliyorsunuuz!

Küçük AşkımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin