24/Lara

1.2K 64 11
                                    

iyi okumalar!
-
/Flashback/
"Aşk maşk yok tuna. Ciddiyim bak neden kaçırdın beni?"
/Flashback son/

"Aciktin mi?" bu cocuk beni delirtmeye mi calisiyor?

"Tuna delirtme beni!"

"Düsün bakalim ozaman neden kacirmis olabilirim?" Kaan'la olan iliskimi kiskaniyormu yoksa? Tuna yoksa gay ve kaan'a mi asik?

"Gay misin?" gözleri irilesti ve agzi aralandi. Kisacasi sasirdi, galiba bunu beklemiyordu.

"Ne alaka?!"

"Ne bileyim ben. Kaan'la alakali birsey bildigime göre -" sözümü kesti.

"Kaan diyince aklina hemen herkesin onu sevdigimi geliyor! Bir erkegin bile!" resmen tisladi. Birsey diyemedim. Yani biri size böyle dese ne dersiniz ki? ahh evet yani onun cazibesine kimse dayanamaz, erkekler bile. Az erkek dövmedim onun yüzüne.

"Ama bu fikrinizi degistirecegim hepinizin! Ve bu yüzden de burdayiz! Kaan kayip edecek. Bu hissi ben ona tattiracagim." sanki kendini bir seye inandirmaya calisir gibi konusuyordu. Anlamadigimi anlamis olacak ki devam konusmaya basladi.

"Bana asik olacaksin." ne?! okadar kolaydi. Her insan asik olacagi kisiyi secebilseydi suanda francisco lachowski'm le villa mizda icki iciyorduk.

"Ne sacmaliyorsun sen? Sana neden asik olayim?"

"Cok soru soruyorsun."

"Pardon?" ima'li bakisi attim ona. Yani sana bir sans daha veriyorum, düsün ve tekrar konus.

"Öff be aciklama falan yapmak zorunda degilim sana! Cok yüz verdim tabi hata bende." yanina biraktigi iplere yöneldi tekrar.

"Cok konustugum icin ellerimi ve ayaklarimi mi baglayacaksin? Senin mantigina sicayim ben!"

Galiba icimdeki Lara ortaya cikiyor. Lara ne alaka derseniz; Ismim aslinda Lara olacakmis ama babam pek begenmemis ve annemden gizli adimi Defne olarak yazdirmis. Annem tabi bunu duyunca kudurmus ve küfürler yagdirmaya baslamis. Evet, annem babama resmen küfür etmis adim'i Lara yazdirmadigi icin. Bu yüzden de küfür etmeye baslarsam, ki bu hep cok öfkelendigimde olur, icimdeki Lara cikti diyorum. Tuhaf bir varligim iste, farkim tarzim.

"Aa hic yakismadi sana kücük hanim. Agzinizi tutmayi kendiniz beceremiyorsaniz bizde yardim ederiz" Agzimi bantladigi bandi tekrar yaklastirmaya basladi. Bu arada ellerimin ve ayaklarimin tekrar baglandigini söylememe gerek varmi? Bu is'de kesinlikle cok hizli.

"O lanet olasi igrenc seyi tekrar yapistirmayi düsünmüyorsun galiba!" Kaslari catildi. Tamam Lara bir defol git. Belkide iyi davransam yapistirmaz? Igrenc birsey resmen plastik tadi geliyor agziniza ve oda yetmezmis gibi tekrar cikartirken resmen dudaklarinizin yirtilacagini saniyorsunuz.

"Tamam bak Tuna fazla konusmayacagim. Hem aciktin mi diye sormustun. Aciktim hadi ya lütfen." galiba ise yaradi bir anda yumusadigini hissettim.

"Aciktin öyle mi?" evet anlaminda basimi salladim ve gülümsemeye calistim.

"Peki." dedi bandi kenara birakip disari cikti. Fark etmeden tuttugum nefesimi disari verdim.

Oda'da yalniz kalinca sanki beynim daha yeni yeni kacirildigimi idrak ediyormus gibi oldu. Icimdeki korku büyüdü. Cesaretim kirildi. Sanki buradan birdaha cikamayacakmisim gibi geldi. Tuna'nin dedigi beynimde durmadan tekrarlandi. Kaan kayip edecek. Bu hissi ben ona tattiracagim. Bana asik olacaksin. Bana asik olacaksin. Kaan kayip edecek. Kafayi yiyecegim. Ne demek kaan kayip edecek? Ne demek bana asik olacaksin?
Icimden yoksa lar düsünmeye basladim. Yoksa Kaan Tuna'nin sevdigi kizla mi birlikte oldu? Benden baska bir kizla birlikte olmasi beni delirtmeye yetiyor. Ne demek baska bir kizla birlikte oldu? Ona benden baskasi haram bukadar.

Küçük AşkımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin