Iyi okumalar!
/ Flashback /
"Kaan kesin beni sinir etmek icin yapmisdir yani.. Mete ise sadece benim sevdigim bir arkadasim.. Beyza.. Gercekden ne yapacagimi bilmiyorum."
"Ne karar verirsen ver ben hep yaninda olacagim pamuk prenses!"
Ve isde suanda tek gerekli duydugum sey. Beyza'nin icden sarilmasi.
Ders'e sonradan girmedik ögretmene kötü oldugumu söyledik ve beyza'inda yanimda kalmasini söyledim. Ögretmeni sevdigim kadar var.. Ikimizide eve saldi. Peki simdi nolucak?
/ Flashback son /
Eve gittigimizde Beyza ile baya dertlesdik. Ve ne ögrendim bilin bakalim? Beyza Atakan'dan hoslaniyormus. Eh tabi hoslanilmayacak cocuk degil. Bu arada benimde kaan ile ilgili herseyimi ögrendi. Kücüklükden belli tanisdigimizi v.s.
Kahve'lerimizle televizyon'un karsisinda otururken bana mesaj geldi. Hic ummadigim kisi.. Deniz..
'Defne hanim! O güzel vücüdunuzu bu aksam hepberaber görmek istiyoruz. Yasiniz daha kücük oldugu icin sizi bar yerine 'sahte bar' a götürmek istiyoruz. Hayir kelime'sini duydugumuz an tecavüz isliyoruz. Aksam saat 21:00 de hazir olunacak ;) '
Aman allahim! Tecavüz'mü? Simdi diyeceksiniz bu kadt cümle'deb sadece bunu'mu anladin. Deniz'den beklenilir aslinda.. Neyse saat suanda 19:30! Beyza bana sorulu gözlerle bakmiyoru cünkü mesaj'i sesli okudum :) ikimizde oda'ma cikip hazirlanmaya basliyoruz.
Ilk önce o sonra ben banyo aliyoruz. Saclarimizi karsilikli kuruttukdan sonra elbise dolabimin karsisinda ic camasirlarimizla duruyoruz. Beyza'da benimle ayni beden giyindigi icin hic sorun olmuyor. Ne kadar sahte olsada bir bar'a gittigimiz icin ikimizde dekolteli kiyafetler seciyoruz.
Ben kirmizi belinde popo'nun 2 parmak üstünde biten bir sirt dekolteli bir elbise seciyorum. Elbise'nin ön tarafinda arkaya göre daha kapali bir gögüs dekoltesi var ve tas'larla kapli. Diz kapagimin 5 parmak üzerinde biten bir elbise. Bu elbise'yd taki yakismadiginicin sadece tasli küpelerimi takiyorum. Saclarimida yukardan siki bir at kuyrugu baglayarak az cok bitiyorum. Makyaj'imi ise sade seciyorum. Eyeliner, sürme ve mascara kullanarak göz makyajimi bitiroyorum. Dudaklarimada kirmizi ruj'umu sürüyorum. Ve son olarak siyah platform ayakkabilarimi giyiniyorum.
Beyza ise mavi bir elbise seciyor. Elbise tam poposunun altinda bitiyor. Belinde bir yuvarlak dekolte var ve önünde ise göbegine kadar inen bir dekolte. Bel tarafi dantel islemeli ve siyah. Beyza ise gözlerini benimle ayni yapiyor ama dusaklarina pembe ruj sürüyor. Ayakkabi olarak bilek'den baglamali siyah platform'larimi giyiniyor. Sac olarak beyza saclarini acik birakiyor. Hafif dalga'li saclarini biraz kirvistirdikdan sonra sekillendiriyor. Ve taki olarak bir bileklik haric birsey kullanmiyor.
Ikimiz'de tam saat'inde bitiyoruz ve bir mesaj'la oturdugmuz yerden kalkiyoruz. Mesaj bu sefer efecan'dan.
'Hanimlar! (Yani kesin beyza da yanindadir ve onada okuyorsundur) hazirsaniz ki hazir olmaniz lazim! Disari'da sizi bir limozin olmasada bir siyah jeep bekliyor. Hemen gelmezseniz olacaklari biliyorsunuz'
Bu cocuklarin hepsu fesat! Hepsi bir tecavüz meraklisi! Beyza ile birbirimze tuhaf tuhaf baktikdan sonra asagi inyoruz. Asagi indigimizde arabaya yaslanmis bir adet efecan, atakan ve kaan görüyoruz. Acaba rüya, deniz e mete nerde? Bizi fark ettiklerinde ücü'nünde agzi acik kaliyor. Kaan'in gözleri sadece bende oldugunu fark ediyorum. Atakan ise sadece beyza'ya bakiyor. Efecan ise ikimize birden :D bunu nasil yapiyor diye sormayin!
"Noldu cokmu kötü olmussuk?" (Beyza)
"Hayir! Ne kötüsü mükemmel gözüküyorsun.. Yani gözüküyorsunuz" (atakan)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük Aşkım
Teen FictionBizim eski evin orda benimle her zaman oyun oynayan ama her zamanda sinir eden bir çocuk vardı. İşte o çocuk kaan. Bana hatta küçükken ilan-ı aşk etmişti, ben ise yüzüne bir tokatı basıp kaçmıştım. Evde ise iğrenmiştim. "Aşıkmış. Iyyyyy" Şimdi ise...