Yazar'dan ..

554 22 4
                                    

Merhaba Arkadaşlar!
Uzun zamandır yeni bölüm yok biliyorum ve bu yüzden sizden çok özür diliyorum. Türkiye deyim şuanda ve bu yüzden yeni bölüm'ü bir türlü yazamadım, fakat yazamadığım zamanda baya düşündüm.

Bu hikaye nereye gidiyor?
Küçük Aşkım'ın pek bir konusu yok bence. Geçmişten gelen bir aşk hikayesi. Kaan ve Defnenin aşkı. Hep bir engel çıkıyor ama sonunda yine DefKa birleşiyor. Bence bu güzel aşkı uzatmaya gerek yok. Herşeyi tadında bırakmak lazım.

Final mi yapsam?
Evet, en sonunda bir Final bölümü yazmaya karar verdim. Belki bazılarınız üzülecek, belki de bazılarınız sevinecek. Gelecek bölüm final olucak bu yüzden hemen gelemiyor. Size beni buraya kadar desteklediğiniz için çok güzel bir final yazmak istiyorum ve bu yüzden aceleye getirmek istemiyorum.

Yeni bir hikaye yazsam mı?
İşte bu soruyu çok düşündüm. Yazmadığım sürede aklıma o kadar çok hikaye geldi ki inanamazsınız. Ama uzun zamandır aklıma yatan bir hikaye var. Bunu dün gece arkadaşıma paylaştım ve herkesten çok farklı ve güzel olduğunu itiraf etti. Ve buda beni baya gaza getirdi. Küçük Aşkım bittikten sonra yeni bir hikayem olacak. Şimdilik yeni hikayem hakkında hiç birşey söylemek istemiyorum, ama şunu bilin ki çok emek harcayacağım. Benim için çok önemli ve güzel bir proje.

Yeni hikaye ne zaman gelir?
Şimdilik asıl konuyu biliyorum. Dün baş karakterleri yazdım. İsimler ve Olaylar kesinleşti. Ve en zor olan şey de kesinleşti; kitabın ismi. Bu kitabımı aceleye getirmek istemiyorum bu yüzden önceden yazmaya başlayacağım ve 5-10 bölüm var iken elimde 1.Bölüm'ü paylaşacağım sizinle. Tabi şimdilik Küçük Aşkım'ın final bölümü ön planda.
-
Küçük Aşkım'ın final olacağı sizi nasıl etkiledi yorumlara yazarsanız çok sevinirim. Biliyorum pek başarılı bir kitap değil ama o kadar tatlısınız ki bana dünyanın en güzel projesi gibi geldi. Sizleri çok seviyorum! Final bölümünde görüşmek üzere!

Küçük AşkımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin