18/Kaan! Askim ben geldim.

2.2K 72 18
                                    

iyi okumalar!
---
/Flashback/
"Hadi sen uyu baya yoruldun bugün. Yarin sabah elbet gelirler buraya" birde baya yoruldun diyor! Tabi yardim etseydi bunlarin hicbiri olmayacakti! Tabi bunlarin hepsini demeye gücüm kalmamisti ve gözlerimi artik acik tutmaya neden bulamadigim icin o güzel kokunun arasinda kendimi uykuya biraktim.
/Flashback son/
Gözlerimi acmaya saclarimda oynayan parmaklar yardimci oldu. Bu koku ve bu huzur, biraz klise biliyorum ama gercekten huzurun anlami bu. Sevdiginin dizlerinde yatiyorsun ve saclarinla oynuyor ve kokusunu icine cekiyorsun. Kitaplarda okurken hic inanmazdim ama gercekten öyleymis.

Gözlerimi yavasca acinca göz göze geldik. "Günaydin" kisik bir ses cikti dudaklarimin arasindan. "Günaydin güzelim" ve o gülümseme.
"Uyumadinmi sen?"
"Yok en fazla bi on dakika .. Ben sana sana dikkat edecegimi söylemistim sözümde dururum ben" gel erime.
"Bende seni affediyorum ozaman"
"Hayirdir küsmüydük? Dün öperken pek öyle gelmiyorduda" ve o siritma. Aynanin karsisina gecip yapsa vallah suanda neden kizardigimi yüzde yüz anlar!

Birsey demeden dizinden kalkip cantama yöneldim. Ayna ya bakma vakti gelmisti. Hadi bakalim joker bugün kalktiktan nasil gözüküyorsun acaba. Aynayi elime alip yine her sabahli halim diye gözlerimi devirip saclarimi düzeltmeye basladim. Cantamdaki rimel i alip biraz sürdüm ardindan dudagima biraz parlatici.
Ne kadar bakimima daldiysam kaan'in bana baktigini hic fark etmedim. Dudaklarimi birbirine sürterken kaan'a "hayirdir" bakisimi attim.
"Özür dilerim ama buna beni sen zorladib" dedi. Ilk basta birsey anlamadim ama ardindan beni kendine cekip dudaklarini dudaklarimla birlestirdi. Sok oldum eh tabii. Karsilik vermeme yakin kaan ayrildi ve "parlaticini bozdugum icin pardon sevgilim. Ama erkek adam sevgilisinin rimelini degil dudak boyasini bozar" göz kirpti ve koltuga yerlesti. Ben yine ayni sok durumdaydim. En sonunda kendime geldim "kaan allasen bana insta söz sayfalarindan caldigin sözlerle gelme gülüm" . Kücük bir kahkaha atti ve beni yanina cekti. Kolunu üzerimden yani kollarimin ordan atti .. Anlatabilmissim umarim .
"O insta söz sayfalari belki benden caliyordur gülüm" dedi ve göz kirpti.
"Sende sair olacak tip yok birkere kaancigim" bir kasini kaldirip bakti.
"Peki nasil bir 'tip' var bende defnecigim"
"Böyle nasil diyeyim.. Distan kötü bir oglan ama aslinda icinde kücük masum bir cocuk yatiyor.. Tabi bu masum cocuk tarafini sadece sevdigine gösteriyor." Ciddi olup kolunu cekti . Bütün bedeniyle bana dogru döndü . Ciddi birsey söylicekti belliydi. Ben kötü birse mi dedim simdi?!
"Defne. Sen cokmu hikaye okuyorsun?"
Bozulmadim. Ben bozulmam bozarim. Tabi bazen . "Hikaye okuyan tip mi var bende kaan? Hikaye okumam yazarim ben" ve göz kirptim.
"Yok yazar tipi yok sende kücük hanim"
"Yaa öylemi öküz bey nasil bir tip var ozaman?"
"Böyle distan seker mi seker bir kiz utangac falan ama icinde yatan bir sex hastasti ama bu tarafini sadece sevdigine gösteriyor" ve kocaman bir kahkaha atti. Pislik herif!
"Pislik sey! Yalanci seni hicte bile tamammi ben seker ve seker bir kizim!" Ve koluna yumruklari ard arda gecirdim. En sonunda yorulup oturdum ve kollarimi önümde birlestirdim (ilk okul dili: cicek yapip oturdum) . Oda geldi yanima ve yanagimdan öptü.
"Kaan hastasi da olabilir tabii" dedi. Bu sefer dayanamadim ve güldüm. Salak sey ya. Ardindan sikica sarildim ona. Oda kollarini belimde birlestirdi.
"Seni seviyorum ya ben" dedim. Ve hemen dedigimden utandim. Ve kollarimi cektim ondan ve uzaklasacakken o birakmadi. Yüzünü burunlarimiz deyecek kadar yakinlastirdi ve gözlerimin icine bakarak "seni seviyorum defne" dedi. Kendimi 40 yasinda evde kalmis bir kadinin az önce evlilik teklifi alisi kadar sevindim. Gülümseyip tekrar sarildim. Gercekten seviyordum.

Hani böyle huzurlu olursunuz ama herzaman huzurunuzu bölen biri olur ya. Iste o durumu yasiyorum suanda. Sarili iken kapi acildi ve bir sarisin kiz geldi. "Kaan! Askim ben geldim."
--
Bölüm yorumlarinizi bekliyorum :)

Küçük AşkımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin