Iyi okumalar!/ FLASHBACK /
"Tamam sakin ol minik domatezim. Kaan sende kendine gel! Gel sen yanliz gitmicen galiba gel yolu gösterim sana! Defne sonra görüsüz .. Ben seni sonra ararim" (Mete)
"Tamam.. Da telefon numaram yokki sende" (Ben)
"Var (siritti) sen canini sikma.."
Ona cook saskin ve tuhaf baktikdan sonra:
"Yani sey.. Birkac arkadaslar vermisdi"(Mete)
Dedi ve gitti.. Ama benim telefon numaram herkesde yokki..
/ FLASHBACK SON /
Bu tuhaf konusmadan sonra sinif'a girdim ve ders'e odaklanmaya calisdim. Ama olmuyordu. Kaan'in bana 'sürtük' demesi aklimdan cikmiyordu. O her nekadar bilmesede canimi cok yakmisdi.
Bu söze bukadar takilmam acaba tuhafmi?
Mete'ye gelirsek hos bir cocuk. Ve baya gizemli. Telefon numarami arkadaslarimdan almis.. Pehh.. Bende inandim! Aslinda rüya vermis olabilir ama onu'da mete'nin yaninda daha hic görmedim..
Düsüncelerim zil sesi ile sonlandi demeyi cok isterdim. Fakat her hikaye'de böyle mucizeler maalesef olmuyor. Benim düsüncelerim daha cok ögretmenin 'SINAV YAPICAGIM YETTI ARTIK!' demesiyle kesildi.
Neden benimde ders'lerim o hikayelerdeki gibi hizli, komik, eglenceli veya enteresan gecmiyor? Resmen ders'de uyumamak icin kendimi zor tutuyorum. Ama napalim okul okumak sart.. Bu arada bugün'de hic bitmek bilmek istemedi..
Neyse biz ögretmene dönelim.. Dersimiz: türkce.
Notum: 4.
Sinav seviyeleri: calisirsan olur
Ögretmenin kanaat verme ihtimali: 0! Koca bir sifir!
Tamam.. Galiba basarabilirim.. Korkmaya bir neden yok.. Derkeen o herkesin sevdigi melodi geldi kulagima.. Evet dogru duydunuz! Zil sesi. Bir ögrencinin en sevdigi ses.
Tenefüs'de sinif'da kalmayi tercih ettim.. Disari cikinca beni sürtük sanan kisiyi görmek istemiyordum acikcasi. Beyza ve Rüya yanima gelip nasil oldugumu sordu.
"Kizim yeni bir oglan daha gelmis gördünüzmü? Onun'da kaan'dan pek bir farki yok" (rüya)
"Pek bir farki yok derken?" (Beyza)
"Yani o'da yakisikli kizim! Etti 2! Artik ben hangisini alirsam sizde öbürünü paylasirsiniz" (rüya)
"Bence mete farkli.." (Ben)
"Mete?!" (Beyza&Rüya)
"Kaan'in arkadasi isde.. Beraber gelmisler.." (Ben)
"Kizim sen bunlarin isimlerini v.s ne ara ögreniyorsun? Neden bizi daha dogrusu beni cagirmiyorsun? Kizim sende cirkin sansi var yaa!" (Rüya)
"Al bu sans sende olsun! Sana sürtük diyen birini istemem acikcasi.."
"Sürtük?! Kim?!" (Rüya)
"Kizim sunu dogru dürüst anlatsana!" (Beyza)
Simdi basladim anlatmaya.. Benim disari cikmamdan basladim herseyi detayina kadar anlatmaya. Acaba kücüklük olayinida anlatmalimiydim? Yok ya .. O da bende kalsin.. Zaten benden baska kisme bilmiyor :/
Anlat anlat derken ders basladi ve baslamasiyla bitti.. Neden? Cünkü ögretmen'in acil isi cikmis!! Yani bos!! Bu olay'i duyan biz 3 catlak hemen hazirlanio cikdik. Disari'ya cikar cikmaz gözüme disarida kapinin önünde 4-5 lik bir erkek grubu takildi. Hepsi 18 yaslarinda gözüküyordu. Kimi bekliyorlar acaba diye düsünmeme kalmadi aralarinda mete ve kaan'i gördüm. Sans'mi sanssizlik'mi acaba?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük Aşkım
Teen FictionBizim eski evin orda benimle her zaman oyun oynayan ama her zamanda sinir eden bir çocuk vardı. İşte o çocuk kaan. Bana hatta küçükken ilan-ı aşk etmişti, ben ise yüzüne bir tokatı basıp kaçmıştım. Evde ise iğrenmiştim. "Aşıkmış. Iyyyyy" Şimdi ise...