Iyi okumalar!
/ FLASHBACK /
"Bari sizi eve birakalim?" (Kaan)
Hem bana sürtük de hemde eve birak?! Baska canim?
Hemen arkami dönüp nefret dolu bakislarimla birlikde "gerek yok biz yürücegiz kaan'CIGIM" diye cevap verdim. Ve tabii 'cigim' i vurgulayarak...
/ FLASHBACK SON /
Ertesi Gün
Yine bir okul gününe merhaba! Ama bugün farklı.. nedenmi? cünkü bugün cuma! Bugünüde atlattıkmı 2 gün tatil ! Düsüncesi bile mükemmel!! Kalktım makyajımıu yaptım tabi abartmadan sonrada okul kıyafetlerimi giyip çıkdım. Tabi cımadan saclarımıda unutmadım. Bu sefer beyza zokdu. Hayret hep aslında kapımın önünde3 bana 'ağaç odum burda!' dıye kızardı. Arasammı diy düsünürken mesaj geldi.
'Günaydın pamuk prenses! Bugün beraber gıdemeyeceğiz maalesef :( Babam tutturdu arabayla bırakacakmış -.- Seni alalım dedim ama işde tanırsın Hasan Bey'i. Umarım bana kızmamıssındır.. Okulda grsz :*'
Ne yani? Yanlız'mı gidicem? Neyse yani 5 yaşında deyilim herhalde.. Şurda haftya 17 olucağım :) Perşembe doğum günüm :) ama büyük ihtimal cumartesi kutarım. Off daha var ya.. şimdiden kafa yormaya deymez..
Bi dakika o karşıdaki mete'mi? Bu çocuk'dan korkmaya başladım.. Yanından umursamazca geçsemmi yada merhaba desemmi? Kararsızlık da 1 numarayımdır.. Neyse ben gidim me..
"Defne!" (Mete)
ve yine ilk davranan mete oldu..
"Mete? Naber?"
"iyi.. seni bekliyordum" (mete)
ne benimi bekliyormuş? bu çocuk bana yazıyormu?!
"benimi? neden?"
"Beraber okula gielim diye.. yanlız gitmek bıraz sıkıcı deyilmi? ama istemiyorsan yani-" (Mete)
"y-yok.. yani tabi gel gidelim.. şaşırdım açıkcası.."
"Süpriz yapmayı severim :)"
evet fark ediiliyor mete bey..
okul'a gelene kadar hobilerimizden, fobilerimizden, ve unutulmaz anılıramızdan konuştuk.. Mete aslında çok eğlenceli biriymiş. Doğum günü konusu açıldı ve perşembe doğum günüm olduğunu duyunca hemen parti hayalleri kurmaya başladı.. Anladığım kadarıyla mete baya zengin ..
Okul'a geldiğimizde kaan. efecan, atakan, deniz ve rüya'yı gördüm. Rüya'da az sürtük deyil yani.. Mete onlara doğru yürüken bende mecburen gittim.. tamam iyi gözükebiirler ama temiz insanlar olduklarından şüpheliyim.. Atakan tabi çok farklı.. iyi arkadaş olabilirz bence onunla :D deniz yine pis pis sırıtırken kaan'ın yanındaki kızları fark ettim.. bizim ikiz sürtükler ceyda ve feyza.. allahım bunlar hayatımda gördüğüm en yanlış insanlar..
"Günaydın defne... selam mete!" (Efecan)
"Günaydın şey.. efecan'dı deyilmi?" biraz kendimizi ağır satmamız lazım deyilmi?
"Evet efecan.. bu arada benimde ismimi unutmamıssındır deyimi?" (deniz)
"Seni ölsemde unutmam .. pis sııtışını heryerde tanırım" diyemedim tabi..
"deniz deyilmi?" bu muhabbet çmu sıkıcı olomaya başladı ne?
"evet .D o? onu unuttunmu?" (deniz)
eee sıktın be! öfff ağır satalım derken salağa yatıyoruz burda -.- yüz ifadem sıkıldığımı gösterdi muhtemelen çünkü..
"Abartma deniz kızı salak yaptın resmen.. senden daha akıllı o demı minik?" (kaan)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük Aşkım
Teen FictionBizim eski evin orda benimle her zaman oyun oynayan ama her zamanda sinir eden bir çocuk vardı. İşte o çocuk kaan. Bana hatta küçükken ilan-ı aşk etmişti, ben ise yüzüne bir tokatı basıp kaçmıştım. Evde ise iğrenmiştim. "Aşıkmış. Iyyyyy" Şimdi ise...