CONFESS ME: BÖLÜM 25

211 19 208
                                    

CONFESS ME | BÖLÜM 25"Dokunma Bana

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

CONFESS ME | BÖLÜM 25
"Dokunma Bana.."

"N-nayeon?" Chaeyoung şaşkınlık içinde gelene bakıyordu. Yanlış yaptığı bir şey yoktu ama yine de bu şekilde yakalanmak hoşuna gitmemişti.

"B-bu ne hal Chae?" Nayeon yavaş adımlarla yanlarına geldiğinde Yoongi karışmamak için tepki vermemişti.

Uyumuş gibi yapmayı tercih ediyordu.

"Ş-şey sakinleşmeye ihtiyacı vardı da.. yardımcı oluyordum. Sen ne için gelmiştin?" Nayeon, Yoongi'nin durumunu merak etmişti sadece.

Odadan çıkarken peşinden gitmek için adımlamıştı fakat Chae ondan hızlı davranınca aralarına girmek istememişti.

"B-ben hiiç. Sadece sizi merak etmiştim." Kekelemesine engel olamadığına lanet etti içinden.

"Anladım fakat o uyuyor. Yaşadıkları gün yüzüne çıkınca yorgun düştü. Yarın devam edelim bence." Nayeon daha fazla orada durmamak adına son kez ikisine bakıp çıktı odadan.

Kalbine düşen hüznü yok sayıp diğerlerinin yanına gitti.

Yoongi hala Chae'nin göğsünde yatmaya devam ederken duyduğu hızlı kalp atışları onu şaşırtmıştı.

Nayeon geldiği için Chae'nin fazla heyecan yaptığını düşünüp üstünde durmadı ve kendini uykuya teslim etti.

♦️Jungkook

Yoongi hyung duyduklarını kaldıramamış olacak ki yukarı çıkıp dinlenmek istemişti.

Etrafımdaki herkes birbiriyle konuşurken ben tek kalmış olayları derinlemesine bir kere daha düşünmüştüm.

Bu zamana kadar bize hiçbir şey çaktırmayan GD'nin ve abim yerine koyduğum Jin'in bu kadar kötü insanlar olduğunu görmek canımı yakmıştı.

DL'in söylediğine göre açıklanması gereken şeyler henüz bitmemiş fakat sindirebilmemiz için bize zaman vermesi gerekiyormuş.

İşte bizimkilerde bu arayı sohbet ederek geçirmek istemişti.

Buraya geldiğimizde oldukça sinirli ve kendimi kaybetmiş gibiydim ama anlatılanlar kanıtlarıyla birlikte bize sunulunca kabullenmekten başka çarem yok gibi geliyordu.

İnanmak istemiyordum fakat gerçeklerden kaçmamamız gerektiğini kızlar ve DL bize çok net açıklamışlardı.

Düşünmekten yorulmuştum ve artık sıkılıyordum.

CONFESS ME || BangTwiceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin