CONFESS ME: BÖLÜM 9

174 17 299
                                    

CONFESS ME| BÖLÜM 9"Anlat

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

CONFESS ME| BÖLÜM 9
"Anlat.."

♦️Jihyo

Kızlar evden ayrılalı yaklaşık 2 saat olmuştu. Momo'ya her zamanki gibi tam vaktinde mesaj atıp durumları hakkında bilgi istedim.

Evdeki tüm gözler bana bakıyordu çünkü bu plan çok tehlikeliydi. Her ne kadar bunu yapmalarına engel olmaya çalışsam da DL bu.

Dediğim dedik.

Küçükken de böyleydi. Büyük Patronla ben oyunlar oynarken gelir, bizi görür ve sonra türlü bahanelerle babasını benden uzaklaştırırdı.

En başlarda neden böyle yaptığını anlamasam da zaman geçtikçe fark etmiştim.

Büyük patron, yani babası, oldukça sırlar barındıran bir insandı. Bazı günler üzerinde kanlar ile eve gelir bize görünmeden odasına çıkardı -yani en azından öyle sanıyordu-.

Öyle günlerde de DL beni yalnız bırakmaz benimle uyurdu.

Küçüktük tabi bir şey olmaz sanıyorduk fakat bir gün Büyük Patron'a yakalanınca büyük azar işittik.

Hatta bu yüzden bir süre birbirimizi görmediğimizi hatırlıyorum.

Yeniden birleştiğimizde ise yavaş yavaş ekibimiz oluşmaya başlamıştı.

Tzuyu 14-15 yaşlarında katılsa da diğerleri aramıza 6-7 yaşlarında katılmıştı.

Zaten sonra da eğitimler alarak bu günlere geldik.

Ve bu güne kadar da aramızda çıkar ilişkisinden başka bir şey olmadı.

Kimse kimsenin hikayesini bilmezdi. Zaman geçtikçe alışmıştık böyle yaşamaya. Çok merak ediyordum özellikle Chae ve Tzuyu'ninkini.

Ama yasaktı.

Kimin ne mal olduğu belli değildi. Zamanı gelince hiç beklemediğimiz biri tarafından sırtımızdan vurulabilirdik.

Bu yüzden her şeyden önce geçmişe takılı kalmamayı öğretmişti bize Büyük Patron. Tamamen unutursak tongaya düşerdik. Bu yüzden geçmişin gölgesi en iyi durak noktasıydı bizim için.

Acı çekiyorduk ama yine de yapmamız gereken buydu.

Şu anki yaşadıklarımızın çoğu, geçmişten gelen bir şeylerin sebebi sonucunda oluşuyordu zaten. Büyük patron'un ölüm sebebi bile sırlar içindeyken nasıl olurda unuturduk ki?

CONFESS ME || BangTwiceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin