CONFESS ME | FİNAL
"Yeni başlıyor..""Chaeyoung'un sizin yüzünüzden Amerikaya gitmiş olmasına hala anlam veremiyorum..
Evet biliyorum Chae ben gittikten sonra çok yalnız kaldı ama Yoongi'ye karşı olan tavırlarından yola çıkarak onu benim yerime koymuş olduğunu söyleyebilirim.
Aslında bir nevi kendisini yalnız hissettirmeyen tek kişiye duyduğu bu sevgi ve bağlılık yüzünden onu kaybetmekten korktu.. fakat siz ikiniz sevgili olduğunuz için aranıza da girmek istemedi.
Bu konu hakkında ne yapacağımı çok düşündüm ve bir karara vardım çocuklar.."
Korkutuyordu..
Onun yüzünden Yoongi'den ayrılmayacaktım elbette. Biz birbirimizi seviyoruz gerisine ne hacet..?
Hem kendisi de dedi hayranlık duyuyor diye.
"Biliyorsunuz yıllardır Büyük Oyun için çalıştım. Tek amacım GD'yi ortadan kaldırmaktı ve bunu başardıkta.
Kısacası artık saklanmam için bir sebep yok. Bende ömrümün son zamanlarını rahatça geçirmek istiyorum.
Normal insanlar gibi sabah gazetemi alıp kahvaltı etmek, sonra da bahçemde bulmacasını çözmek istiyorum.
Fakat bunu Kore'de yapmam pek mümkün değil.
Bu yüzden Chaeyoung'un yanına Amerikaya gitmeye karar verdim."
"Sen ne saçmalıyorsun baba?"
"Sinirlenme de dinle beni Daniel. Chaeyoung'u oralarda yalnız bırakamam. Kendisini çok güçsüz ve çaresiz hissediyor.
Benim ölümüm zaten büyük bir yara açmıştı onda, üstüne Yoongi'de böyle yaparak yarayı derinleştirdi.
Emin olun onun şu anda en çok bana ihtiyacı var. Yalnız hissetmesini istemiyorum."
"Ama daha yeni geldin.."
"Evet yeni geldim ama siz bensiz de çok güzel idare ediyorsunuz burayı.
Yeni gruplar var. Çoğunu araştırıp dosyalamıştım.
İsterseniz benim izimden gidip oyun oynamaya devam edin. İsterseniz de kendinize yeni hayatlar kurun.
Buna ben karışamam.
Çoğunuz hayatınızın aşkıyla tanıştı bile. Böyle yaşayarak kendinizi tehlikeye atmak istemiyorsanız bir şey diyemem. Hepiniz reşit ve hür bireylersiniz.
Sizleri bugün için yetiştirdim. Düşmanlarım o kadar fazlaydı ki kendinizi korumayı öğrenmeliydiniz.
Ama artık bitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CONFESS ME || BangTwice
Fiksi PenggemarHayatınızda duyguya yer vermeyen biriyseniz buyrun: Bu kitap size duygunun varlığını öğretecek... İlk bölüm yayım tarihi: 20 Temmuz 2020 Son bölüm yayım tarihi: 29 Mart 2021 Testere 8: Jigsaw Efsanesi'nden BangTwice'a uyarlanmıştır.