CONFESS ME| BÖLÜM 35
"İyi ki.."♦️Taehyung
Çok kırmıştım onu.. Gözlerindeki hayal kırıklığı öyle bir işlemişti ki kalbime nefes alamıyordum sanki.
Buraya ne için gelmiştim fakat ne yapıyordum.. İnanamıyordum artık kendime gerçekten.
Oysaki tek amacım onu uyurken izlemek ve kalktığında ise ona sarılıp her şeyi itiraf etmekti.
Her zamanki gibi yine her şeyi berbat etmiştim.
*
O günden sonra kapısını ne kadar çalsam da açmadı. Ne diyecektim ki zaten..?
Özür dilerim mi?
Sürekli özür dileyip tekrar tekrar aynı şeyi yüzüne vuruyordum. Joydan sonra ilk dafa birine güvenmek istiyordum ama bunu nasıl yapabileceğim hakkında hiçbir fikrim yoktu.
Kendisini onun gibi gördüğümü sanıyordu ama ben sadece onu öyle gördüğümde yanlış anladım.
Beni kışkırtıp bedenim için birlikte olacağını sandım aynı Joy gibi. Kusursuz vücudunu gördüğümde aklıma Jungkook'un vurulduğu çatışma gecesi gelmişti çünkü.
Ve ben o günün hıncını Sana dan çıkarmıştım.
Ne yapsa haklıydı..
Günlerdir konuşmuyordu benimle mesela.
1 hafta olmuştu neredeyse fakat onu izlediğimi anlayıp gözlerini bana çevirmesi dışında bir etkileşimimiz olmamıştı.
Yalnız kalmamıza da asla izin vermiyordu.
Büyük eşşeklik etmiştim ama ona bu kadar uzak olmam çok büyük bir ceza değil miydi zaten..?
Yanında olup dokunamamak, gözlerine bakıp kaybolamamak öyle zordu ki..
Neyseki bugün Mina'nın doğum günü partisi vardı.
Yani aslında 1 ay sonraydı fakat Jimin, Mina'nın bu ekibe dahil oluşunun yıl dönümünü de kutlamak istedi.
Eğer o burada olmasaydı asla tanışamayacaklarmış ve bu yüzden kadere teşekkür etmek istiyormuş.
Laflara bak laflara..
Bizim küçük çapkın Park Jimin'imiz aşık olmuş ve anlattığına göre bugün açılacakmış.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CONFESS ME || BangTwice
Fiksi PenggemarHayatınızda duyguya yer vermeyen biriyseniz buyrun: Bu kitap size duygunun varlığını öğretecek... İlk bölüm yayım tarihi: 20 Temmuz 2020 Son bölüm yayım tarihi: 29 Mart 2021 Testere 8: Jigsaw Efsanesi'nden BangTwice'a uyarlanmıştır.