CONFESS ME | BÖLÜM 37
"Taş..""Yioo niye kıskanayım ki..?" İşte bu dediğimle heyecanla parlayan gözleri bir anda sönmüştü.
Ne deseydim allala..!
"Kıskandım desen ölür müsün?"
"Kıskanmadım ki niye diyim?" Omzuma vurup ittirdi beni.
Yani kadınların şu huyunu hiç de anlamış değilim. Bi kıskanmadık diye yediğimiz triplere bak.
"Ya Sana..!" Omuz silkip arkasını döndü. Ön kapıdan içeriye girecekken bana küs kalmasını istemediğim için belinden sarılıverdim.
Bu kadının o kadar güzel bir kokusu vardı ki bağımlısıydım sanki onun. Ölene kadar sadece bu kokuyla yaşayabilirdim.
Belindeki kollarımı sıkılaştırıp burnumu boynuna sürttüm.
"Kaçma artık benden." Kalp atışlarım hızlanırken onunda kesilen nefeslerini duyabiliyordum.
"Ben... o zaman neden öyle davrandığımı bilmiyorum. Kıskançlık mıydı yoksa hayal kırıklığı mı karar veremiyorum Sana. Dedim ya içimdeki duygu yoğunluğu o kadar fazla ki birlikte yaşayarak öğreneceğiz bunları. Yeri geldi mi kıskanacağım seni, kıskanmayı öğreteceksin bana; yeri geldi mi seveceğim seni, sevmeyi öğreteceksin. Ben tüm bunları seninle yaşayarak öğrenmek istiyorum. Bu yüzden kaçma artık benden tamam mı..?"
Derin bir nefes alarak kollarımda bana doğru döndü. Hala aynı mesafedeydik.
"Biliyorum Tae.. Yaşadığın duygu karmaşasının aynısını bende yaşıyorum fakat- insanlara güvenmem biraz zaman alıyor. Yanlış anlama sana güvenim tam ama yine de bir cevap istiyorum senden. Bu günden sonra bana sadık kalabilecek misin..?"
Bu dedikleriyle aklıma Jungkook'un dedikleri gelmişti. Tzuyu ile yaşadıklarını anlatırken DL'in sözlerinden de bahsetmişti bir ara.
Bizim gibi onların da bir geçmişi vardı ve anladığım kadarıyla Sana'nın yarası da sadakatten doğmuştu.
Yüzüme büyük bir tebessüm yerleştirip hayatımın sonuna kadar yanımda istediğim bu kadının gözlerine baktım.
"Söz veriyorum Sana. Ömrüm yettiğince senin yanında olacağım güzelim.. Geçmişinde bir şeyler yaşamışsın ki buradasın, biliyorum anlatması zor ama ben burdayım. İstediğin zaman anlat olur mu..? Nasıl ki sen bana duyguları öğretip hayatımın kadını olacaksan bende sana ev olurum, yuva olurum. Birbirimizin oluruz. Yeter ki sen iste.." Gözünden akan bir damla yaşla ellerimi yüzünde gezdirip öptüm usulca.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CONFESS ME || BangTwice
FanfictionHayatınızda duyguya yer vermeyen biriyseniz buyrun: Bu kitap size duygunun varlığını öğretecek... İlk bölüm yayım tarihi: 20 Temmuz 2020 Son bölüm yayım tarihi: 29 Mart 2021 Testere 8: Jigsaw Efsanesi'nden BangTwice'a uyarlanmıştır.