CONFESS ME: BÖLÜM 45

142 13 41
                                    

CONFESS ME| BÖLÜM 45"Gitmek

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

CONFESS ME| BÖLÜM 45
"Gitmek..?

♦️Yoongi

Namjoon'un aslında ölmediğini ve bunun da büyük oyunun bir parçası olduğunu öğrendiğimizden beri yaklaşık 2-3 gün geçmişti.

Bu sürede Chaeyoung'u hiç görememiştim. Çünkü hiçbirimizle konuşmuyordu.

Büyük Patron'un ölmemiş olduğunu bizde bilmiyorduk DL yalnızca kızlara söylemişti fakat Chaeyoung'a söylenmemesi beni de sinirlendirmişti açıkçası.

Uzun zamandır içindeki bu boşluğun sebebini düşünüyordum ve aklıma sadece babası geliyordu.

Chaeyoung içindeki bu boşluğu Büyük Patronla doldurmuş ve o gidince de kimsesiz kalmıştı.

Küçük bir çocuk gibi yalnız hissediyordu kendini.

Üstelik arkadaşları onun bu kadar acı çektiğini bilmelerine rağmen yine de söylemeyince onlara kırılmış olmalıydı.

Ama ben bugün onunla konuşmak istiyordum. Ona karşı olan ilgim hoşlantı falan değildi yalnızca babasını öldüren ben olduğum için kendimi ona karşı sorumlu hissediyordum.

Kollarımda uyuyan Nayeon'un alnına bir öpücük bırakıp kalktım. Biraz mırıldansa da uykuyu benim gibi sevdiğinden uyanmamıştı.

Bunu fırsat bilerek üzerime geçirdiğim kıyafetlerimle odadan çıktım. Saat erkendi ve Chae genelde bizi görmemek için erkenden kalkıp evden çıkıyordu.

DL dışarıda kalmasının uygun olmayacağını söylemişti bu yüzden bizi görmeden yaşamaya çalışıyordu.

Kapısının önüne gelip yavaşça açtığımda kilitli olduğunu fark ettim. Biraz zorlayarak omzumu vurduğumdaysa içeriden gelen adım seslerini duymuştum.

Anlamış olmalıydı.

"K-kimsin..?" Cevap vermedim. Çünkü biliyordum ki merak edip açacaktı kapıyı. Asıl konuşursam kaçardı benden.

Kulağımı kapıya dayayıp dinledim ama ayak sesleri uzaklaşıyordu. Yine omzumu vurdum fakat bunu pek umursamamış gibiydi.

O açana kadar kapıyı zorlardım bende..

*

Tam yarım saattir bekliyordum ama kapıyı asla açmamıştı.

CONFESS ME || BangTwiceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin