CONFESS ME | BÖLÜM 27
"Maske.."♦️Nayeon
"Evet çocuklar hazırsınız değil mi?" DL çoktan gelmiş kalan üyelerin yerleşmesini bekliyordu.
Herkes tamamdı ama Yoongi ve Chae hala ortalıkta yoktu. Odadan çıktığımdan beri naptılarsa..!
Neden bilmiyorum ama bu aralar bana bir şeyler oluyor.
Nasıl desem..? Anlayamıyorum yani kendimi.
Mesela dün Yoongi için endişelenmemi veya Chae'nin gittiğini görmeme rağmen neden yanına gittiğimi bilmiyorum.
Üstelik Chae'nin gittiğini görünce daha da bir gidesim gelmişti.
Sanki beynim yalnız bırakma onları diyordu ama ben Jeongyeon için üzülürken Chae çoktan Yoongi ile ilgilenmeye başlamıştı, bu yüzden ben Jungkook ile ilgileniyordum.
Tzuyu, bir erkekle yalnız kalmak istemediğini söyleyince DL onu bana vermişti.
Bende itiraz etmeden aldım ama şu an çok pişmanım.
Nedense Chae ve Yoongi'nin yalnız kalmasını istemiyor kalbim.
Ama bir yandan da Yoongi ile konuşmaya çekiniyorum, yakınına bile gidemiyorum.-bazı yaramazlıklar dışında..
Bu hissettiğim duygular neyden kaynaklı onu da bilmiyorum. Adını koyamıyorum bir türlü.
Siz ne derseniz deyin işte..
"Nayeon! Chae ile Yoongi nerede kaldı? Gidip bakar mısın!" Rica ettiğine bakmayın aq o sondaki ünlem işareti gitmeme gibi bir seçeneğim olmadığını gösteriyor.
Ayaklarım o odaya gitmemek için dirense de bugün önemli bir gündü. O ikisi için geç kalamazdık.
Evet mk geç kalamayız.
Allala biz orda toplanalım onları bekleyelim onlarda ast solist gibi en son gelsinler.
Yok öyle bişi.
Kendi kendime gaz vererek ve az da olsa onlara söverek girdim odaya.
Evet ne yazık ki sinirlendiğim zamanlar kapı çalma gibi bir huyum olmuyor.
"Nayeon?" Al işte bu sefer de Chae uyuyor.
Allahım yarabbim bunlar iki uykucu tam birbirlerini bulmuşlar.. -demek isterdim ama demiyorum.-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CONFESS ME || BangTwice
FanficHayatınızda duyguya yer vermeyen biriyseniz buyrun: Bu kitap size duygunun varlığını öğretecek... İlk bölüm yayım tarihi: 20 Temmuz 2020 Son bölüm yayım tarihi: 29 Mart 2021 Testere 8: Jigsaw Efsanesi'nden BangTwice'a uyarlanmıştır.