Bayaa uzun bir bölüm
sizleri bekliyor..!CONFESS ME | BÖLÜM 31
"Güvenmiştim.."|1 HAFTA SONRA|
"Evet çocuklar hazır mısınız?" Bangtan o günden sonra birlikte olma yeminlerini etmiş ve GD yi bitirmek için planlara başlamıştı.
Tüm üyeler de güçlerini ve sağlıklarını kazandıkları için bugün ilk olarak planlarının A kısmını halledeceklerdi.
"Hazırız DL."
"Evet hazırız gidelim artık." Jungkook oldukça sabırsızdı çünkü günlerdir bu anı bekliyordu.
"Tamam o halde. Son kez hatırlatıyorum: GD bir şeyi anlamasın diye sizlere kulaklık vermedik biliyorsunuz. Yalnızca ses kayıt cihazını açmanız yeterli. Arabanıza taktığımız GPS'i de asla unutmayın çocuklar. Bu yüzden nereye gidecekseniz onunla gidin lütfen.
Ha bu arada GD'nin de fazla üzerine gitmeyin işkillenebilir."
Üyeler her şeyi anladıklarını söylediklerinde DL onları yalnız bırakarak odasına çıktı.
B kısmının üzerinden geçmeliydi.
Bangtan üyeleri ise dışarı çıkmadan önce son kez vedalaşmak istediler kızlarla.
Jimin Minaya doğru yürüyüp tam karşısında durdu.
"Görüşürüz Mina." İkisi de hala duygularından tam olarak emin değildi. Bu yüzden mesafeli davranıyorlardı.
"Görüşürüz. Seni bekliyor olacağım Jimin." Tebessüm ederek boynuna sarıldığında küçükte bir öpücük kondurdu Jimin'in yanağına.
İşte şimdi kalbi dudağında atıyordu Mina'nın. Jimin ise girdiği transtan çıkamamış ama Mina'yı hissettiğinde sarılmaktan da geri kalmamıştı.
Hiç bırakmak istemiyormuş gibi sıkıca sarıldılar birbirlerine. Kokuları karışırken kalpleri de birlikte çarpıyordu.
Tae ise Sana'nın yanına korkarak gitmişti. Onu seviyor ama kabullenemiyordu bir türlü.
Elele tutuştukları günden beri bir daha asla o kadar yakınlaşmamışlardı.
Tabi bunun sorumlusu Sanaydı. Taeye güvenmekte zorluk çekiyordu.
"Sana..?" diyerek yokladı onu ilk önce Tae.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CONFESS ME || BangTwice
FanficHayatınızda duyguya yer vermeyen biriyseniz buyrun: Bu kitap size duygunun varlığını öğretecek... İlk bölüm yayım tarihi: 20 Temmuz 2020 Son bölüm yayım tarihi: 29 Mart 2021 Testere 8: Jigsaw Efsanesi'nden BangTwice'a uyarlanmıştır.