CONFESS ME | BÖLÜM 41
"Prenses.."♦️Jungkook
Mina bana haber verdikten sonra Min-Seo'yu bırakıp aşağı inmiştim. Daha 5 yaşında olduğu için hemen arkadaşlarına dalıp unutmuştu beni zaten.
Pek fazla zorluk çıkarmadı.
Merdivenlerden inerken Chae'yi görünce yanına gittim ve birlikte yürümeye başladık.
"Mina sana haber verdi di mi?" Onaylayan bir ses çıkarıp daha da hızlı yürümeye başladığında nihayet Tzuyu'nin olduğu yere varmıştık.
Nefes nefese yanında durduğumuzda bize anlamsız bakışlar atıyordu.
"Napıyordunuz siz?" Ne dediğini anlamamıştım. Ne kastettiğini de..
"Hiiç." dedi Chaeyoung. Bu sefer ise kaşlarını çatmaya başladı.
"Hediye almaya gideceğimiz için bir şeyleri bölmek zorunda kaldıysanız çıkın ve devam edin. Ben kendim giderim." Ne demeye çalışıyor şimdi bu..?
O kızıpta kavga çıkarmasın çocukların önünde diye kaç katı koşarak inmiştim ve gördüğüm muameleye bakın.
"Ne saçmalıyorsun sen Tzuyu?" Neyseki Chae benden önce davranmıştı yoksa ters bir cevap verecektim.
"Yok bir şey sizden de ne bekliyorsam zaten? Gidelim hadi." Kollarını önünde bağlayıp arabaya doğru gittiğinde Chae de derin bir nefes alıp onu takip etmişti.
Cidden kafasında ne kurduğunu merak ediyordum.
Ben sürücü koltuğuna oturmak için kapımı açtığımda Tzuyu'nin sesini duydum. "Chae sen öne geçmek istersin belki ben bir şeylere engel olmayım." dedi ve arka koltuğa oturdu.
Bu kızın şizofren olduğunu düşünmeye başlıyordum artık. Kendi kafasında kurup kurup öyle davranıyor amınakoyim.
Yine de ona karşı olan merakım hala dinmemişti. Üstelik bu davranışları beni ona daha da çekiyordu.
Kızlar telefonlarıyla ilgilendikleri için sessiz bir yolculuk geçirmiştik şehir merkezine gelene kadar.
Arada ona attığım bakışları yakalıyordu fakat cam kenarına daha da kaymaktan başka bir şey yapmıyordu.
Muhtemelen yine ona iğrenç bakışlar attığımı düşünüyordu ama napabilirim gözüm kayıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CONFESS ME || BangTwice
FanfictionHayatınızda duyguya yer vermeyen biriyseniz buyrun: Bu kitap size duygunun varlığını öğretecek... İlk bölüm yayım tarihi: 20 Temmuz 2020 Son bölüm yayım tarihi: 29 Mart 2021 Testere 8: Jigsaw Efsanesi'nden BangTwice'a uyarlanmıştır.