CONFESS ME: BÖLÜM 15

146 15 191
                                    

CONFESS ME | BÖLÜM 15"Ceset

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

CONFESS ME | BÖLÜM 15
"Ceset.."

"Daha hızlı olmalısın bebeğim daha hızlı." GD her zamanki gibi adını bile bilmediği bir başka hatunla bar köşelerinde sürtüyordu.

Buradaki çoğu kişiyle yatmıştı. Üstelik bunu kendi odasında yapıyordu.

İşini bitirip pantolonunu giyerken kapının tıklatılmasıyla oraya dönüp girmemesini söyledi.

Birlikte olduğu kadına baktı ardından çantasından aldığı parayla birlikte gülümseyip paketi teslim etti.

Ne yani? Binbir türlü yerden geçirip aldığı o kadar büyük risklere rağmen yalnızca parayla mı satacaktı bunları?

Zevkini de düşünüyordu.

Masanın üzerine yatmış olan kadının dudaklarından son bir öpücük alıp dışarı çıktı ve yaktığı sigarasıyla adama döndü.

"Söyle." Sigarasından büyük bir nefes çektikten sonra korkulukların orada durup barını gözetlemeye başladı.

Yeni avlar bulmalıydı kendine.

"Abi Dr. Vent geldi." Duyduklarıyla duman boğazına kaçmıştı. Öksürmekten kızaran gözleriyle adama bakıp,

"Ne zaman? Bunca zamandır neredeymiş?"

"Bilmiyorum abi. Şirkete gittiğini öğrendim ama sen orada olmayınca buraya gelmiş. Çocuklar haber verdi." Hızla kafa sallayıp sigarasını bitirmiş ve sonrasında merdivenlerden 2 kat aşağı inerek kendi çöplüğüne girmişti.

Dr. Vent uzun zamandır ortalıklarda gözükmüyordu, bunun nedenini GD biliyordu elbette fakat ondan uzun süredir haber alamayınca şüpheye düşmüştü.

Etrafında çokça düşmanı vardı. En güvendiği ve en eski adamı olan Dr. Vent'e ulaşamayınca da içini korku salmıştı normal olarak.

Onu yakalayıp zarar verselerdi çok üzülürdü. Bangtan üyelerine ve kardeşine bile bu kadar değer vermiyordu.

Şifreyi girip açtı kapıyı.

"Doktor! Nerelerdesin sen?" Yanına gidip elini sıkmış ve sonra da sarılmıştı.

"Biliyorsun GD ben bir doktorum sürekli Seul'de olamam ya." Gülerek önündeki içkiden bir yudum aldı.

"Biliyorum biliyorum ama en son 2 ay öncesinde konuşmuştuk. Seul'de olduğunu söylemiştin ama beni görmeye gelmeyince kırıldım." Dalga geçerek konuşunca doktor söze girdi.

"Haklısın GD seni görmeye gelmeliydim. O gün acil bir işim çıkınca Incheon'a geçmek zorunda kaldım. Sonra da Busan falan uzun sürdü yani." GD anladım dercesine başını sallarken aklına gelenlerle doktora döndü.

"Busan'a niye gittin? Ameliyatın falan mı vardı?" Bir yandan içkisini yudumlarken bir yandan sohbet ediyorlardı.

"Hayır. Yurda gittim." İçtiği viski boğazında kalırken derin öksürüklerle doktora döndü.

"Yurt?"

"Eee Bangtan'ın işi bitti. Çocukları görmek istedim bende. Biliyorsun doktor olarak sağlıklarından emin olmalıyım." GD korksa da orada olan korumaları bir şey çaktırmamış olmalılar.

Başka konu açtı yoksa doktor işkillenebilirdi.

"Sahi Bangtan demişken işleri bitti diye nereye çekildi onlar? Aydan aya olsa da uğrarlardı gördün mü hiç?" Doktor arkasına yaslanıp:

"Bende onları uzun zamandır görmedim. Evlerini değiştirmişler sanırım bilgim yok." GD gelen cevaba şaşırmıştı.

Ne demek bilgim yok?

"Sen on-" İçeri giren adamla sözü kesildi.

"Abi!" Elindeki bardağı hızla masaya vurmuş koltuğundan kalkarak adama doğru yürümüştü.

"Ne var lan abi abi sabahtan beri? Ben sana demedim mi kapıyı çalmadan içeri girmek yok diye? Kırayım mı lan şimdi bu parmaklarını?" Adamın gözleri korkuyla büyürken başını eğerek uzaklaştı biraz.

"Affet abi önemli bir şey olmasa-"

"Tamam lan kes! Girdin artık söyle." GD sinirle adama bakarken Dr. Vent de ayağa kalkıp adamın yanına gelmişti.

"Abi ana binanın önüne bir ceset atılmış. Çocuklar kimseyi görmediklerini söylüyor. Kameralara bakmışlar ama kayıtlar yok. Cesedin yüzü de delik deşikmiş. Tanınmıyor." GD içini saran ürpertiyle kaskatı kesilirken doktor şaşkınlıkla bakmıştı.

"Bu ne demek oluyor?" Adam korkuyla hızla odadan sıvışırken doktor GD'ye döndü.

"GD! Kendine gel yürü gidelim." İkisi beraber odadan çıkıp hızla arabaya bindiler.

İkisinin de aklında farklı sorular vardı ama bundan önce bu cesedin kim olduğunu öğrenmelilerdi.

Ana binaya gelip içeri girdiler.

"Nerede?" Doktor hızla cesedin yanına giderken GD'de adamlarıyla konuşup çevreden kamera kayıtlarını bulmalarını istedi.

Odaya geçtiğinde ise doktor cesedi inceliyordu.

"GD kimliğini tanımlamamız şu anda mümkün değil. Otopsi istiyorum." Doktor cesedin vücuduna bakarken gördükleriyle gözleri açıldı.

"Hassiktir. Çükünü kesmişler." İkisi de korku dolu bakışlarını cesetten kaldırıp birbirine baktı.

"Erkek miymiş? Sikeyim. Doktor! Kim yaptı bunu lan?" Vent korkuyla gözlerini cesete dikip dikkatlice inceledi.

"Bilmiyorum GD ama tanrıya dua edelim bu Bangtan üyelerinden biri olmasın." Eğer onlardan biriyse olacakları ikisi de çok iyi biliyordu.

"Hayatım riskte olabilir doktor! Başka biri değil otopsiyi sen yapacaksın. Bu kim derhal öğren!"

.

.

.

.

.
Öldürdüğüm Bangtan üyelerinin hepsi ağır puşt yakında anlarsınız.

Bu yüzden bana kızmayın.

Love u babes..♥️

©31Aralık2020
®wrdsperrie

CONFESS ME || BangTwiceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin