CONFESS ME| BÖLÜM 38
"Mesaj..?"♦️Jungkook
"Çünkü şerefsiz pezevenklerden haz etmiyorum." Gözlerimin içine bakarak öyle bir soğukkanlılıkla söylemişti ki bunu içimin titrediğini hissetmiştim.
Hayır anlayamıyorum neden bana olan bu öfkesi..?
"Ben öyle biri değilim Tzuyu." Ayağa kalkarak ellerimi önümüzdeki masaya koyduğumda hiç istifini bozmadan yine soğuk bakışlarını yolladı bana.
Tanıştığımızdan beri yapmadığı kalmamıştı bir de üstüne hakaret ediyordu.
"Öyle mi..? O zaman buraya geldiğinden beri önüne gelene yürümen ve her fırsatta bana yolladığın iğrenç bakışlar seni pezevenk yapmıyorsa ne yapıyor..?" Söyledikleri sadece şaşkınlıktan ağzımın açılmasını sağlamıştı.
Sonra yanlış bir şey demiş gibi elini alnına vurdu, "Ahh pardon. Puşt demeliydim sanırım."
Dedikleri iyice sinirimi bozmuştu. Buraya geldiğimden beri sadece ona karşı engel olamadığım bir merak vardı içimde.
Bu yüzden de sürekli yakınına gidip onu tanımak istiyordum ama o buna engel oluyordu. Söyleyin bana bu puştluk mu anasını satim..!
"Tzuyu. Haddini aşıyorsun. Söylediklerine dikkat et." Dişlerimi birbirine bastırıp tıslarcasına konuştuğumda alayla gülüp doğruldu.
"Asıl sen haddini aşıyorsun Jeon Jungkook..! Seninle muhattap olmak istemiyorum dedikçe daha ne kurcalıyorsun ki? İstemiyorum işte. Seninle arkadaş da olmak istemiyorum, konuşmakta istemiyorum. Rahat bırak beni ya..!" Bu sefer o da ayağa kalkıp ellerini masaya koymuştu. Fakat yakın olmamak için kendini geri tutuyordu.
Ben anlamıyorum artık gerçekten beynim almıyor yani. Madem benimle konuşmak istemiyorsun o zaman Taeyle de konuşma, Jiminle de konuşma.. Neden ben sadece??
"Şşht tamam yeter artık. Bugün kötü bitmeyecek. Aranızdaki sorunu sonra hallederseniz. Oturun yerlerinize.."
"Sonra konuşmak yok DL..! İlla siktir git mi diyeyim sana ya? Nedir bu merak anlamıyorum ki..?" Demek ki sadece onun geçmişini kurcaladığım için böyle davranıyormuş.
Ne alaka amk..?
"Seni merak ettiğim falan yok Tzuyu. Benim için diğerlerinden bir farkın da yok. Sadece neden böyle davrandığını soruyorum sana!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CONFESS ME || BangTwice
FanfictionHayatınızda duyguya yer vermeyen biriyseniz buyrun: Bu kitap size duygunun varlığını öğretecek... İlk bölüm yayım tarihi: 20 Temmuz 2020 Son bölüm yayım tarihi: 29 Mart 2021 Testere 8: Jigsaw Efsanesi'nden BangTwice'a uyarlanmıştır.