CONFESS ME| BÖLÜM 10
"Kaçış.."♦️Sana
Minanın gözlerini açmasıyla bende yavaş yavaş açmıştım. Jimin onun yanına giderken Taehyung da benim yanıma doğru geliyordu.
Diğerlerinden zaten nefret ediyordum fakat V'ye olan öfkem diğerlerine oranla belki de 5 kattı.
"Selam güzelim tanışalım mı?" Bana göz kırpıp karşıma bir sandalye çekmişti.
Daha deminki konuşmalarında oldukça olgun davranırken şimdi tam da düşündüğümüz gibi maskesini takıyordu.
Belki de fesat fesat konuşmaları kendini korumak içindi.
Bangtan haricinde herhangi birine karşı maskesini kalkan olarak görüyordu o. Duygularını ve düşüncelerini bu şekilde saklıyor, bir nevi kaçıyordu.
Birisini anlamak için gözlerine bakmanız yeterliydi fakat GD bu adamların gözlerine bile maske takmıştı sanki.
O kadar duygusuz ve boş bakıyorlardı ki bana, en ufak bir duygu kırıntısı bile göremiyordum.
Kafamı sallayıp gözlerimi kaçırdım ve sorusunu cevapsız bıraktım.
"Birileri tanışmak istemiyor sanırım ha?" Tebessüm ederek sandalyesine yayıldığında yine susmayı tercih ettim.
"O fabrikadayken hiç böyle değildin, dilinin maşallahı vardı şimdi noldu da susuyorsun?" Dediklerine karşı gözlerimi devirerek başka yere çektim bakışlarımı.
"Tamam susalım, ama karşımda böyle savunmasız durman beni atağa geçiriyor biliyor musun? Keşke o günkü gibi kırmızı peruğunu taksaydın." Dilini dudaklarında gezdirip piç smile attı.
"İnanılmaz seksiydin ve inanır mısın hayal etmek bile aşağılarımda bir sızının oluşmasını sağlıyor." Evet yeniden fesat Taehyung'a bağlamıştı.
O gözleri kapalı hayaller kurarken ben biraz uzağımda kalan sağ tarafımdaki Mina ile Jimin'i izliyordum.
Onun dediği sözler Jimin'i kızdırmış olmalı ki sesleri buraya kadar geliyordu.
Maskeden konuşmaya başladıklarında dikkatimi oraya verdim.
Tam da düşündüğümüz gibi o gün Bangtan'ın bize davranma şekli takındıkları maskelerle alakalıydı. Tae'nin fesat konuşmaları, Yıongi'nin küfür etmeleri, Jimin'in bir sinirlenip bir yumuşaması...
Hepsi dışarıya karşı takındıkları maskelerdi.
Ve şimdi de devam ediyorlardı."Ahh Sana gerçekten hayalin bile kaldırıyor. Bir gün yapmaya ne dersin güzelim?" Sandalyesinde dikelip bana yaklaşmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CONFESS ME || BangTwice
FanfictionHayatınızda duyguya yer vermeyen biriyseniz buyrun: Bu kitap size duygunun varlığını öğretecek... İlk bölüm yayım tarihi: 20 Temmuz 2020 Son bölüm yayım tarihi: 29 Mart 2021 Testere 8: Jigsaw Efsanesi'nden BangTwice'a uyarlanmıştır.