CONFESS ME: BÖLÜM 32

152 12 89
                                    

CONFESS ME| BÖLÜM 32"Kapı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

CONFESS ME| BÖLÜM 32
"Kapı.."

Uyandığımda Nayeon başımda bekliyordu. Bayılmıştım sanırım. Üstelik bayılma nedenim aklıma geldikçe daha da kötü oluyordum.

"Sonunda uyandın Mina. Korkuttun beni." Eli elimde gözleri dolmuş bir şekilde bakıyordu bana.

"Neden ağladın?"

"Videoyu görünce üzüldüm, bir de üstüne sen bayılınca her şey üstüme üstüme geldi sanki."

Video deyince benimde kalbimi kara bulutlar sarmıştı.

"İyiyim ben merak etme güzelim. Başım ağrıyor sadece biraz." Dediklerimle kendine gelip komidinin üzerindeki hapı uzattı.

"Tahmin etmiştim böyle olacağını. Al bakalım iç şunları iyi gelir." Yavaşça içerek geri çekildiğimde Nayeon'un gözlerinden akan göz yaşlarını görmüştüm.

"Nayeon! Hala neden ağlıyorsun?"

"Bilmiyorum ki ya." Ağzımdan çıkan kıkırtıları serbest bırakıp sarıldım ona. Jeongyeon olayından sonra bir de üstüne bunlar fazla gelmişti sanırım.

"Ağlama artık. Şu anda üzülmek yerine Bangtan'ı nasıl öldürebiliriz diye düşünmeliyiz bence." İşte bu dediklerimle anında kalktı göğsümden.

"Ne? Ne demek onları öldürmek?"

"Basbaya öldürmek işte."

"Jimin'i öldüreceğini mi söylüyorsun bana Mina?"

"Aynen onu söylüyorum Nayeon!"

"Nasıl bu kadar umursamaz davranabiliyorsun? Ona nasıl baktığını gözlerimle gördüm ben. Sen ona aşıksın."

"Değilim."

"Öylesin Mina. Ben Yoongiye karşı sadece hoşlantı duyuyorum ama sen ona bildiğin aşıksın. Nasıl yapabiliyorsun bunu?"

Yapmak zorundayım çünkü. Evet onu çok seviyorum fakat insan bu hayatta en çok sevdiklerinden darbe alırmış.

Ben bu yaşıma kadar sürekli yaşadım bunu. Darbeler aldım, ruhumda kapanması zor yaralar açıldı.

Ama her seferinde toparlandım. Bu seferde öyle olacaktı. İnsan alışınca toparlaması da daha kolay oluyor.

"..." Konuşmamayı tercih ettim. Çünkü konuşursam ağlardım.

CONFESS ME || BangTwiceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin