CONFESS ME| BÖLÜM 13
"Park Jimin.."Min Yoongi...
Her zamanki gibi yine kendini seçip çocukluk arkadaşının ölecek olmasını umursamamıştı.
İğnenin içinde bulunan sıvı yavaşça Kim Taehyung'un kanına işlerken zincirler çözüldü ve üyeler serbest bırakıldı.
Kızlar büyük odada şaşkınlıkla olan biteni izliyordu çünkü bunların yaşanacağı akıllarına dahi gelmemişti.
Sana ise korkuyordu sadece...
Aslında en baştaki amaçları Bangtan üyelerini Jigsaw'a getirip tüm sırları öğrenmek ve hepsini öldürüp dünyadan silmekti.
Fakat gün geçtikçe yeni bilgilere ulaşmışlardı. Üstelik, Bangtan'ın evinde buldukları ipuçları onları düşünmeye itmişti.
Sonrasında ise DL bir anda onları öldürmelerine gerek olmadığını söylemiş, oyunun gidişatını değiştirmişti.
Sana'nın içinde o kadar fazla şeyler dönüyordu ki işin içinden çıkamamaktan korkuyordu.
Sadece Sana değil, Mina ve Nayeon'un kafası da karışıktı.
Çünkü DL, o günkü telefon konuşmasından sonra kızlara bir şeyler açıklarken bunların olacağından bahsetmiş fakat neden böyle yaptıklarını söylememişti.
Tahmin edersiniz ki bu neden telefonun diğer hattına bağlı olan kişiydi.
Jigsawdaki üyeler sert düşmenin etkisiyle öksürüklere boğulurken zincirlerinden kurtuldukları için de tanrıya şükür ediyorlardı.
Hepsi küfür ederek yavaşça ayağa kalkarken yatmaya devam eden bir kişi vardı.
Taehyung..
Neyi seçmişti acaba? Yoonginin vurduğu bu iğne ona ne getirmişti?
Onun için hayatın değeri olan 35 dolar 22 sent ona bu hayatı bağışlamış mıydı, yoksa onu acılı bir ölüme mi terk etmişti?
Öksürük krizinden kurtulan Jimin hızla Tae'nin yanına koşarken yanında bulunan Yoongi'yi de sertçe ittirmişti.
Ölmemiş olması için dua ediyordu. Birinin daha ölmesine dayanamazdı.
Yanına yaklaşıp nabzını kontrol edecekken Tae'nin kollarından ve ağzından çıkan kanlarla korkuyla geriye atılıp çığlık atmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CONFESS ME || BangTwice
FanfictionHayatınızda duyguya yer vermeyen biriyseniz buyrun: Bu kitap size duygunun varlığını öğretecek... İlk bölüm yayım tarihi: 20 Temmuz 2020 Son bölüm yayım tarihi: 29 Mart 2021 Testere 8: Jigsaw Efsanesi'nden BangTwice'a uyarlanmıştır.