CONFESS ME: BÖLÜM 19

127 15 205
                                    

CONFESS ME| BÖLÜM 19"Kan izi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

CONFESS ME| BÖLÜM 19
"Kan izi.."

"Saçmalama Sana! Bir şey olduğu yok geç otur yerine." DL'in uyarısıyla yavaşça yerine oturan Sana, üyelerin bakışlarını görmezden gelerek kameralardan Tae'yi izlemeye devam etti.

Haksız yere ölmesini istemiyordu.

"Hayırdır sen pek bir meraklandın sanki?" Momo'nun alttan alttan piç smile atması Sana'yı korkutmuştu.

Kendine itiraf edemediği şeyleri çoğu zaman Momo veya Mina anlardı fakat bunun anlaşılmasından korkuyordu.

"Saçmalama Momo. Kim Taehyung ölmeyi haketmiyor. Bu yüzden şey yapmıştım."

"Yedim bende sağol acıkmıştım zaten." Gülerek önüne dönmüştü. Sana da bu olayı büyütmediği için içinden şükrediyordu yoksa ne yapar ne eder ağzından laf alırdı.

Jungkook bu sırada '203' numaralı enjektörü alıp Tae'ye sapladı.

İğnenin vücuduna girmesiyle yattığı yerden hızla doğrulup derin nefesler alan Tae sonrasında aynı hızla yere düşmüştü.

"Hassiktir! Noldu şimdi? Jungkook yanlış enjektörü mü aldın lan?" Yoongi'nin sorduğu soru tüm üyeleri endişeye düşürmüştü.

Bir kişinin daha ölmesini kaldıramazlardı.

"Aferin çocuklar. Gerçekten başarılı bir şekilde ilerliyorsunuz.

Sen Jeon Jungkook geçmişte bilmeden yaptığın hataların telafisiyle bugün yeniden doğdun.

Yaptığın hataları şimdi söyleyemeyeceğim ama şunu bil: Seneler öncesinde o kız çocuğunu kurtararak kazandığın paralar seni GD'nin gözünde oldukça yüceltmişti.

Saflığından yararlanarak oynadı seninle. Kazandığın ve ona kazandırdığın paralar bir çok çocuğun ölümüne sebep olsa da sende onlarla beraber ölmüştün zaten.

Bu yüzden bugün burada yaptıklarınla yeniden doğdun. Bunun için seni tebrik ederim.

Ama arkadaşın biraz daha öyle kalırsa onu iyileştirmek için geç kalacağız.

Geldiğiniz yere geri dönün ve Kim Taehyung'u yalnız bırakın.

Son 2 kişi için oyunumuz devam ediyor.."

CONFESS ME || BangTwiceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin