CONFESS ME| BÖLÜM 42
"Dr. Vent..?"♦️Yazar Anlatımı
GD, mezarı açtırdığından beri hiç iyi değildi. Bu nasıl olur anlamıyordu. Jigsaw onun gözleri önünde ölmemiş miydi..?
Hatta defnedilirken bile en güvendiği adamı yanlarındaydı.
Şimdi nasıl olur da ölmediğini söylerlerdi..?
Başına gelen onca şey.. Jigsaw'ın oyunlarından birkaçıydı. Bunu tahmin edebiliyordu zaten fakat-
Şimdi ne olacaktı..?
Mekanına düzenlenen saldırıda bir şeyi amaçladıkları belliydi zaten bu Jigsawdı. GD onu tanıyordu.
Kendisi üzerine bir oyun yapılacağına adı kadar emindi ama onun oyunlarından kurtulmak hiçte kolay değildi.
Bu yüzden ne yapsa karar veremiyordu.
"GD..! Ne bu hal?" Bir de Doktor Vent vardı tabi.
Son zamanlarda onu oldukça boşlamıştı. Üstelik mekanına saldırı düzenlendiğinde çalınan dosyayı da sadece Doktor ve GD biliyordu.
Ayrıca Jigsaw'ın mezarından çıkan Yoo Jeongyeon'un GD'nin kardeşi olduğunu da yalnızca Doktor biliyordu ve buna bağlı olarak Dr. Vent ve Jeongyeon uzun yıllar iş birliği de yapmışlardı.
Anlayamıyordu. Kafası allak bullak olmuştu.
Tüm bunları doktor ve GD'den başka bilen olmadığına göre Jigsaw nasıl öğrenmişti ki..?
Kendisi söylemeyeceğine göre Doktor-
Köstebek olabilir miydi?
Hayatında güvenebileceği kimse kalmamıştı bu yüzden kendisini yalnızca kendisi koruyabilirdi.
Doktor'a karşı dikkatli olmalıydı.
"Düşünüyorum Vent.."
"Neyi..?"
"Neyi olacak aptal sence yaşadıklarımız normal mi?"
"Haklısın dostum. O zaman anlat da beraber bir çıkış yolu bulalım."
Belki bu şekilde konuşarak ağzından bir şeyler alabilirdi.
"Jigsaw ölmemiş, o yaşıyormuş Vent sende gördün mezarda Jeongyeon vardı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CONFESS ME || BangTwice
FanfictionHayatınızda duyguya yer vermeyen biriyseniz buyrun: Bu kitap size duygunun varlığını öğretecek... İlk bölüm yayım tarihi: 20 Temmuz 2020 Son bölüm yayım tarihi: 29 Mart 2021 Testere 8: Jigsaw Efsanesi'nden BangTwice'a uyarlanmıştır.