CONFESS ME: BÖLÜM 44

141 14 121
                                    

CONFESS ME | BÖLÜM 44"Aşık olmak

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

CONFESS ME | BÖLÜM 44
"Aşık olmak.."

♦️Mina

Sonunda RM'in, GD'nin ölü bedenini bırakıp buraya geldiğini görebiliyorduk.

Sevgilim ise şok olmuşcasına ekrana bakıyordu.

Evet biz biliyorduk onun ölmediğini tabii ki çünkü bizzat ilgilenmiştik onunla, ama Büyük Patron'un ölmediğini DL bize sonradan açıklamıştı.

İlk duyduğumuzda gerçekten şok olmuştuk fakat Jigsaw'ın, 'Son ve En Büyük' oyununu oynaması için ölmesi gerekiyormuş.

Bize her şeyi detaylıca anlattığında ne kadar zeki bir adam olduğunu bir kere daha anlamıştım, fakat içimizden biri hala bilmiyordu.

Chaeyoung..

Çünkü Büyük Patron onun bilmesini istememişti. Yine ağacına çıktığı bir gün DL bize her şeyi anlatıp açıklamıştı ama ona hiçbir zaman çaktırmadık.

Çünkü eğer öğrenseydi onu görmek isteyecek ve oyunu tehlikeye atacaktı.

Jigsaw bunu göze almak istememiş olacak ki her şeyini ince ince hesapladığı bu oyun için Chaeyoung'u ikinci plana atıp öğrenmesini geciktirdi.

Ama bu günden sonra illa öğrenecekti. Hatta oyunu izlerken duydukları onu şok etmiş bile olabilirdi.

"Chae..! İyi misin?" Ses vermiyordu.

Yanına gidip omzunu dürttüğümde hızla ayağa kalkıp çekti elimi üstünden.

"BANA BUNU NASIL SÖYLEMEZSİNİZ..?"

Ona yaklaşmaya çalışıp ellerimi uzattığımda daha da uzaklaştı benden.

"NASIL SÖYLEMEZSİN MİNA? NASIL SAKLAYABİLİRSİNİZ BU KADAR ÖNEMLİ BİR ŞEYİ BENDEN YA?" Gözlerinden akan yaşlara aldırmadan hala bağırmaya devam ediyordu.

"KONUŞSANIZA..! SÖYLEMEDİK ÇÜNKÜ SENİ BUNA LAYIK GÖREMEDİK DESENİZE. BU MUYDU GERÇEKTEN..? BUNCA EMEĞİN KARŞILIĞI BU MUYDU?" Ellerini yumruk yapıp duvarda asılı duran bilgisayara vurduğunda çığlık atarak geri çekildim biraz.

Kendine zarar verecek diye korkuyordum çünkü bu halleri korkutuyordu beni.

Sinir krizine girdiğinde Yoongi'yi bıçaklamıştı biliyorsunuz bu hafife alınacak bir şey değil.

CONFESS ME || BangTwiceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin