CONFESS ME: BÖLÜM 47

129 13 35
                                    

CONFESS ME | BÖLÜM 47"Günaydın Öpücüğü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

CONFESS ME | BÖLÜM 47
"Günaydın Öpücüğü.."

♦️Mina

O günden sonra tabiki de bu şerefsizliğin altında kalmadım arkadaşlar.

Nayeon ile tam 2 saat 17 dakika konuşmamıştım.

Aslında daha konuşmazdım da şerefsizde şeytan tüyü var mk kanıma girip duruyor. Çikolata aldı bana bende affettim.

'Oha' falan demeyin çikolata demek ben demek, ben demek çikolata demek lütfen yani.

Ha bu demek olmuyor ki herkesi tek bir çikolataya affederim. Tek bir kalemde de silinebilirsiniz yani ayık olun, uyandırayım.

"Sevgilim ne zaman uyandın..?" Yan tarafımdan gelen sevgilimin sesiyle daldığım yerden çıktım hemen.

Şişmiş dudakları ve yüzünde oluşan yastık izi bile o kadar güzel duruyordu ki yüzünde..

Her zerresine aşıktım ben bu adamın.

Dudaklarına ulaşıp günaydın öpücüğümü verirken, "Yeni uyandım sayılır sevgilim." diyerek bana karşılık vermesini beklemeden geri çekildim.

"Yaa ama bu çok küçüktü."

Bebek gibi mızmızlanmasına mı yoksa dudaklarını büzmesine mi gülsem bilemiyordum. O kadar tatlıydı ki. "Adı üstünde günaydın öpücüğü hayatım ne bekliyorsun..?"

Gülerek bunları söylediğimde dudaklarının bir kenarını kıvırıp bebeklikten seksiliğe geçiş yaptı sadece 2 saniyede.

Ben yapacağı hamleyi beklerken beni yatakla arasına alıp dudaklarımızın arasında 2 santim bırakması ise sadece 2 saniyesini almıştı.

"O zaman şimdi bana güzel bir öpücük daha ver de o öpücüğü sabah öpüşmesi olarak değiştirip kayıtlara geçelim sevgilim."

Ben daha cevabımı veremeden alt dudağımı dudakları arasına alıp emmeye başladı.

Dokunuşları beni o kadar çok etkiliyordu ki o sırada adımı sorsanız söyleyemeyebilirdim.

Alt dudağım dudakları arasında yavaşça ezilirken dişleriyle yaptığı baskı da beni zorluyordu.

Bir yandan bedenimde dolaşan elleri, bir yandan dudaklarımı esir alan dudakları.. gerçekten çok etkilenmiştim.

CONFESS ME || BangTwiceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin