CONFESS ME| BÖLÜM 18
"Zehir.."GD otopsinin gözü önünde yapılmasını istemişti. İkisi beraber cesedi incelerken Doktor asitten yanmış vücudun içinden bir paket çıkarttı. "Hey GD şuna bak!"
"Bu ne doktor?" Vent çıkardığı küçük paketle cesetten uzaklaşıp ileride bulanan neştere uzandı ve paketi kesti.
"Bilmiyorum ama usb'ye benziyor. Çalıştırabileceğimiz bir yer var mı?" GD adamına dönüp bilgisayar getirmesini istedi.
Gelen bilgisayarla usb'yi takıp içinde bulunan tek ses kaydını oynattı.
"Oyunlar tekrar başladı. Masumlara karşı işlenen günahlar telafi edilmeyeceği sürece bitmeyecekler.
Son 5 kişi.."
Ses kaydı burada son bulurken GD gelen tanıdık sesle adamını yanına çağırdı ve bunu ses taramaya gönderdi. Kimin onunla oyun oynadığını bilmek istiyordu.
İçinden tek bir isim geçse de bu imkansızdı. Kendini başka bir şeye inandırmaya çalışıp işine geri döndü.
*
"Ne öksürüp duruyon amk sabahtan beri bir geçmedi." Yoongi, Tae'nin omzuna vurup söylenmişti.
Bu odaya geçtiklerinden beri Tae'de bir öksürük başlamıştı fakat uzun zamandır bir şey yiyip içmediğinden olduğunu düşünüyordu.
"Açım ben aç. Buraya geleli kaç saat oldu tanrı bilir. Her şeye açım şu an." Sırıtışları arasında Jimin ona piç smile atmıştı.
"Senin neye aç olduğunu ben biliyorum. Ne zamandır biriyle yatmıyorsun sen lan? İnkar etme dışardayken de yatmamıştın hayırdır?" Tae kendisine yapılan ithafı anlamıştı ama anlamamazlığa verdi.
Çünkü bu eskiden beri içinde olan bir yaraydı. O günden sonra birisine güvenmekte zorlanıyordu.
"Yok bir şey olm. Ayrıca ben o anlamda dememiştim hep bir taraflarından anlıyorsun ayb." Kendi aralarında gülüşürlerken yavaş yavaş kararmaya başlayan havayla beraber içlerinde bulunan odada bir ışık yandı.
Küçük arabadan geliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CONFESS ME || BangTwice
FanficHayatınızda duyguya yer vermeyen biriyseniz buyrun: Bu kitap size duygunun varlığını öğretecek... İlk bölüm yayım tarihi: 20 Temmuz 2020 Son bölüm yayım tarihi: 29 Mart 2021 Testere 8: Jigsaw Efsanesi'nden BangTwice'a uyarlanmıştır.