yirmi iki

26.2K 1.4K 199
                                    

Esma:
Nasılsın Gönlümün çikolatası?

İlhan:
Siparişe gittim. Binadan çıkıyorum şimdi.

Esma:
Senin ders çalışmaya nasıl vaktin oluyor?

İlhan:
İlk sene çok zorlanmıştım güzelim ama sonra alıştım.

Esma:
Güzelinim evet.

Esma:
Benim güzelim ehehehe

İlhan:
Evet sensin güzelim. Fındık burun meleğim <3

Esma:
Düşüyorum yapmaaaa

İlhan:
Ne kadar yeni olsak da sanki yıllarım seninle geçmiş gibi hiç yabancılık çekmiyorum.

İlhan:
İyi ki beni seviyorsun. İyi ki senden hoşlanıyorum iyi ki benim güzelim meleğimsin.

Esma:
Ağlamak istemiyorum ama ağlatıyorsun beni.

İlhan:
Mutluluk için aksın her göz yaşın.

Esma:

🍸💗💗🍸💗💗🍸
💗💗💗💗😍😍😍
💗💗💗💗😍💗😍
🍸💗💗💗😍💗😍
🍸🍸💗💗😍😍😍
🍸🍸🍸💗🍸🍸🍸
🍸💜💜🍸💜💜🍸
💜💜💜💜💜💜💜
💜🌹💜🌹💜💜💜
🍸🌹💜🌹💜💜🍸
🍸🌹💜🌹💜🍸🍸
🍸🍸🌹💜🍸🍸🍸

Esma:
Sarılmak istiyorum sana keşke yanımda olsan.

Esma:
Kimse yok şuan evde gelse ne bize. Sıkı sıkı sarılsam sana.

Esma:
Kafamı göğsüne koysam kalbinin benim için hızlanan ritmini dinlesem.

İlhan:
Senden bir adım öndeyim :)

İlhan:
Açsana kapıyı

Telefonu yatağa bırakıp odamdan çıktım ve kapıya koştum. Açtım.

"Ne işin burada?" dedim gülerek. Yanıma gelip tek kolunu belime doladı bende onun boynuna.

"Sipariş getirdim." dedi benim gibi tebessüm ederken. Diğer elindeki pizzacı gösterdi.

"Hadi annem babam evde olsaydı?" geri çekilirken elinden tutup salona götürdüm.

"Olsaydı yine annenin muhteşem yemeklerini yemeğe kaldırdım. Ama bu sefer damatları olarak." dedi ve L koltuğa oturdu. Bende kafamı göğsüne koyup ona sarıldım.
"Evlilik ne abi höğ höğ." dedim eski mesajlarımızı kastederek.

"Haklıymışsın. Doğru kişiyi bulunca onunla ömrünü paylaşmaya hazır oluyorsun. Daha ilk gün bu eve pizza getirdiğimde senin benim ömrüme ortak olacağını anladım. O günden sonra da aklımdan çıkmadın."

"Akıllardan çıkmadığım doğrudur." dedim gülerken.

"Kimin aklından çıkmıyorsun başka? Onun hafızasını silerim. Kimmiş lan o?" kafamı kaldırıp sinirli yüzüne baktım.

"Senin bu kadar kıskanç olduğunu bilmiyordum." diye mırıldandım.

"Kıskanç değilim. Sadece sevgilimi koruyorum." diyip saçımı okşamaya başladı.

"Çok tatlısın ama korunacak bir şey yok."
Hayran hayran ona bakıyordum. Bu anlar çok uzak geliyordu bir zamanlar. Şimdi ise yanımdaydı ve ona sarılıyordum.

"Bu gün böyle dursak keşke." diye mırıldandı. Bende böyle kalmak istiyordum hem de sonsuza kadar.

"Babam gelir sonra."

İki eliyle beni sıkıca sardı."Şhh bozma şu anımızı."

"Güzel huzurlu bir an." gözüm L koltuğun önündeki sehpaya kaydı. Üstündeki pizzayı görünce sarılmayı hızla yarıda kesip pizzayı aldım.

"Karışık. En sevdiğim."

"Sarılıyorduk amaaa." diye isyan ederken çoktan ağzıma pizza dilimini sokmuştum.

"On son bor oy onco pozzo yodom." ağzım doluyken bu kadar oluyordu. Ne yapabilirim.

"Ne?"

Lokmamı yutup "En son bir ay önce pizza yedim dedim. Seninle ne zaman gizliden konuşmaya başladım o zamandan beri pizza yemedim."

"Sen iste her gün getireyim."

"Yok sürekli yemekte sıkıyor. Sen bana sürekli çikolata al."

Pizzadan bir dilim uzattım. Eline almadan uzattığım dilimi ısırdı. Çiğneyip konuştu. "İlk zamanlar beni sürekli çikolata masrafına sokuyordun."

Omuz silktim."Şimdi daha çok gireceksin."

"Ne yapalım alırız." dedi. Tekrar ona uzattım pizzayı. Gene aynı şekilde benim elimden yedi.

"Şımartma beni böyle."

"Şımar şımar bizde böyle. Erkek adam sevdiğini şımartır sevgilisi bir şey isterse tamam hayatım der." çok kararlı söylemesine kahkaha atmıştım. O da bana eşlik etti.

Ama tek eşlik eden onun kahkahası değildi. Kapı ziliyle gözlerim sonuna kasar açıldı.

"EYVAH BASILDIK!"
***
Pizza yerken basılmakta bizimkilerin mallığı.

PİZZACI -TEXTİNG-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin