on altı

29.6K 1.6K 602
                                    

-Esma-

Dakikaların geçmesini beklerken odamda volta atıyordum. "Nerede bu ya?!" diyerek isyan ettim.  Gül ise yatağıma uzanmış sevgilisi ile mesajlaşıyordu.

"Geliiiir geliiiir" dedi rahat tavrıyla. Ve sonunda kapı çaldı. "Bak geldi." O mesajlaşmasına devam ederken odamdan çıkıp kapıya doğru koştum.

Kapının yanındaki aynalı vestireye bakıp saçımı başımı düzelttim. "Höh bir iki üç ses deneme. Tamam iyiyim. İyisini hadi aslanım."

Kendimi gaza getirip kapıyı bir anda açtım. Görüş alanıma girerken kendimi gaza getirmem bir boka yaramamıştı. Özgüvenim bir yerlerime kaçtı.
Ya niye sırıtıyordu bu?
Yoksa bir şey mi buldu?
Hayır şifremi bulamaz. Çok zor yani. Şifrem kedimi sahiplediğim tarih.

"Naber?" dedi sonunda.

"İyi. Telefonlarımız nasıl karışmış anlamış değilim." telefonunu ona doğru uzattım. Aldı ve benim telefonumu cebinden çıkartıp verdi.

"Bende anlamadım. Aynı zamanda çok tuhaf. Aynı telefonu kullanıyoruz tamam belki bu bir rastlantı ama aynı telefon kapı ve aynı kilit ekranı. Şifreyi yanlış girmesem anlamam herhalde." dedi.

"Aynen bende o şekilde fark ettim." boş boş birbirimize bakarken onu içeri davet etmek zorunda gibi hissediyordum. Ama etmeyeceğim. Edesim yok. Ya tekrar babam gelirse. Bu sefer annem de yok evde. Babamla alışverişe çıktılar. Gül ile eve erkek mi attınız diyip terlikle sokak sokak koşturur annem.

Sakın gelsene deme sakın!

"Gelsene içeri. Film izleriz." dedim. Hayır mal aptal neden diyorsun?!
Neyse inşAllah hayır der!
N'olur hayır de!

"Olur." omuz silkip ayakkabılarını çıkardı. Anlıma vurdum bir tane. 'Aptal aptal aptal!'

Bana döndüğünde hemen yalandan sırıtıp elimle salona yönlendirdim. Arkasından ilerlerken "Bizimkilerle tanıştıktan sonra bir daha geleceğini sanmıyordum." dedim.

Kendini tekli koltuğa atıp bana döndürdü bakışlarını. Bende yanındaki mavi L koltuğa oturdum. "O kadar kötü değillerdi."

"Yani annem evet ama babam..."

"Baban bence beni bir tehdit olarak gördü kızının yanında. Ben onu anlıyorum. Benim kızım olursa ben de yanına erkek sinek bile yaklaştırmam herhalde."

Onun kızı?
Bizim kızımız.
Söylemesi bile ne kadar güzel.
Geçen evlenmem diyen adama bakın hele. Doğmamış kızını koruyor.

Gül elinde telefon yüzümüze bile bakmadan yanıma oturdu. "Kanka bana kalpli emoji göndermiş. Tamam ama neden mor? Neden kırmızı değil? Yoksa beni kalp atarken mordan kırmızıya çevirecek kadar çok sevmiyor mu?" dedi ekrana bakıp dudak büzerek.

"Gül'cüm şuan konumuz bu mu?"

"Haaa doğru seninki telefonu ge-"

"HAAHAHAHA KOMEDYEN YA RESMEN AYAKLI ŞAKA. ARKADAŞIM FAZLA ŞAKA ÖLÜME GÖTÜRÜR."

Gül anlamayarak kafasını kaldırdı ve bakışlarını bana çevirdi. Gözlerimden lazer atabilseydim eğer çoktan deşmiştim onu.
Yan koltuğa kayınca bakışları gözleri sonunda kadar açıldı. "Aaa bu da ne?"

Yeni bir cisim mi görüyorsun ya nasıl bir tepki bu ?! Allah'ım neden beni rezil eden aynı zamanda arkamı kollayan bir kankam var. Arka kollama tamam mükemmel de şu rezillik kısmı beni yoruyor.

"Selam." dedi çikolatam elini kaldırdı.

Şoku hala atlatamayan mal arkadaşım aynı İlhan gibi elini kaldırıp "Selam" dedi.

"Geçen geldiğimiz de tanışmıştık. Telefonda da seninle konuşmuştuk yanılmıyorsam. Gül'dü değil mi adın?"

"Menekşe de olabilir. Belki de papatya. Veya bir zambak. En olmadı karanfil." salak salak saçmalarken kafasına bir tane geçirdim.
"Durmuyor! Şaka yapmadan durmuyor! Adeta şaka makinesi!"

İlhan gülmemek için dudaklarını ısırken telefonuna mesaj geldi. "Kızlar sipariş varmış. Benim gitmem gerek." diyip ayaklandı.

"Sağlık olsun." dedim kapıdan onu geçirirken.

"Cumartesi sözün var unutma." diyip merdivenlerden indi. (Cumartesi dışarı çıkma yasağı var olmaz ksncisncosmdks)

Kapıyı kapatıp derin bir nefes aldım. Geçen seneden beridir sevdiğim çocukla şu son bir iki haftadır çok yakınız ve bu benim minnoş kalbime hiç iyi gelmiyor.

Sadece bir kere göz göze gelmiştik ama şimdi benim evime girip çıkıyor. Tövbe bismillah!

Salonda aynı, donmuş bir şekilde oturan arkadaşımı görünce göz devirdim. "Ulan çocuğu sen çağırıyorsun sonra görünce de ruhunu teslim ediyorsun. Bir de bana mal dersin."

****
@ilhankara:
Yazmıyorsun ne zamandır?

@pizzasever:
Alt tarafı bir öğlen vakti yazmadım canım. Hemen de özledin beni.

@ilhankara:
Niye yazmadın ki?

@ilhankara:
Yoksa biri ile telefonun mu karıştı?

@pizzasever:
nE?!
*****
Ne?

ne?

NE?

nE?

PİZZACI -TEXTİNG-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin