iki

45.2K 2.1K 819
                                    

@pizzasever: Ya çocuk beni öldüreceksin yaaaa

@ilhankara:
Yok oğlum kimseyi öldürmem ben. Manyak mıyım?

@pizzasever: Ya sen kıyamazsın kimseye ama ben ondan bahsetmiyorum ki

@pizzasever:*görüntü*

@pizzasever: Baksana şu minnoşluğa

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


@pizzasever: Baksana şu minnoşluğa

@pizzasever: Ayrıca bu işte o kadar para var mı ya? Elindeki telefon maşallah

@ilhankara:
haaa yeni fotoğrafımı görmüşsün. Like attın mı fotoğrafa?

@pizzasever: Tam on üç ayrı fake hesabımdan :*

@ilhankara:
Telefon bu arada amcamın hediyesi :)

@pizzasever: Ne amcalar var be! Benimki Almanya da. Geçen geldiğinde benden borç istemişti

@ilhankara:
Jskfsnfoejfievd

@ilhankara:
o da iyiymiş

@ilhankara:
Okuyorsun sen dimi?

@pizzasever: Evet aşkım iki sene sonra mezun oluyorum. O zaman babam sana verir beni.

@ilhankara:
Evlenmek için gencim daha

@pizzasever: Ya sen son sınıf hukukçu değil misin? Pizzacı da da harçlığını çıkartmak için çalışıyorsun.

@pizzasever: Ben mezun olunca senin de yaşın gelmiş olur merak etme

@ilhankara:
Son yazdığını görmezden gelerek bir şey soracağım. Beni tanıyor musun tam olarak, yoksa sadece dış görünüşümden mi hoşlanıyorsun?

@pizzasever: En başta şunu belirteyim ki bu hoşlantı değil aşk. Hoşlantı gelip geçici.

@pizzasever: Soruna gelecek olursak ben seni ilk önce okulun yakınındaki kafede gördüm. Dedim "anasını avradını insan mı lan bu?" diye.

@pizzasever: Sonra bir kaç yerde daha karşılaştık. Ortak arkadaşımız varmış bir tane. Seni tanıdığı kadarıyla anlattı bana.

@pizzasever: Bende senin hep etrafında dolandım. Her dersten sonda illa kahve içerken ben senin hep uzağında otururdum. Daha doğrusu oturur bulurdum kendimi. Sütlü kahveye bile 3 şeker attığını öğrendim. En sevdiğin bitki çayının ıhlamur olduğunu öğrendim. Acıyı sevsen de alerjinin olduğunu öğrendim.

@pizzasever: Çoğu erkeklere ters olsa bile -ki bence çok saçma-  en sevdiğin rengin pembe olduğunu öğrendim. Motorunu almak için çok uğraştığını babandan asla para istemeyip kendin geçindiğini öğrendim.

@pizzasever: Farkettim ki sana aşık olmuşum. Hoşlantı olsa bu kadar üzülmezdim başkasına güldüğünde.

@ilhankara:
Bak seni tanımıyorum. Yazdıklarına nasıl karşılık vermem gerek bilmiyorum. Çık karşıma oturup konuşalım belki arkadaş oluruz.

@pizzasever: Arkadaş olamazdık. Daha doğrusu sen denerdin ama ben olamazdım. Sana karşı bir şeyler hissederken olmaz.

@pizzasever: Neyse bu kadar dram yeter. Sıkıldım ayol

@pizzasever: Hadi bakalım az eğlenelim. Şimdi sana bir soru soracağım.

@ilhankara:
Yolla gelsin

@pizzasever: En sevdiğin hayvan?

@pizzasever: Öğrenemediğim bu kaldı.

@ilhankara:
Bundan kolay ne var canım? En sevdiğim hayvan arkadaşım Osman.

@pizzasever: Osman duymasın alınır isndosncoehfisx

@ilhankara:
  alışkın o. Biz onu çağırırken 'breşsş Geh geh geeh geeeh osman' diye çağırıyoruz.
Acıkınca yem falan atıyoruz önüne. Geçen sene doğum gününde tasma almıştık.

@pizzasever: Bu güzel anıları dinlemek isterdim ama annem çağırıyor.

@pizzasever: Dur gitmeden güleyim.

@pizzasever: OWJDOSJFOEJFOSNFPWNZPANFOWÖEEUWLWNDOWBFPANXGAPFNWOCJSPFWOGJEAÖSGDOW

PİZZACI -TEXTİNG-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin