@pizzasever: Seni görmek için sürekli pizza sipariş ediyorum. Osman'dan sonra bir hayvan da ben oldum
@ilhankara:
Valla ben geldiğimden beridir Yakup Amca çok mutlu. Gelmemle satışlar artmış ;)@pizzasever: Üf pizza dağıtırken alnına sevgilim var yazsan olmaz mı? :)
@ilhankara:
sevgilim olunca Düşünürüm ssojcsojcowfheixb@pizzasever: Üzdün :(
@pizzasever: Sadece bana pizza getirsen keşke. Pizza Sen ve ben mutlu olabiliriz
@ilhankara:
Yok sağol eyw@pizzasever: İlerde hatırlatırım sana bunları.
@ilhankara:
Hatırlat. Tabiki öyle bir şey olursa ;)@pizzasever: Bekle bekle sen
***
"Kızım pizza yemeği bırak artık. Evde yemek yapıyorum boşuna mı yapıyorum?" diyerek odama isyan ederek giren anneme baktım."Eee anne babam ne güne duruyor? Beraber oturup yiyin." dedim zorla yuttuğum lokmayla.
Eskiden pizzayı çok severdim fakat şu İlhan beyi gördüğümden beri pizza yiye yiye bir hal olmuştum.
"Baban da kızıyor bak. Şişmanlıyıp başıma kalacaksın diye."
"Hıı o zaman erkenden evlenir giderim."
Lafımın üzerine birden odama babam daldı. "Ne evlenmesi?! Yok evlenme falan! Hem ne o koca stresi çek diye mi yetiştirdim ben seni! Vermem kızımı kimseye!"
Yanıma gelip yatağıma oturdu. Kollarını bana dolarken huzurla gülümsedim. Sözüne devam etti. "İstediğin kadar ye ama gitme kızım."
Anneme doğru dönüp dil çıkardım. Sinirle ayağını yere vururken babama döndü. "Erez bu gece koltukta yatarsın !"
Babam hızla yanımdan kalkıp anneme sarıldı bu sefer. "Hayatım neden öyle diyorsun? Koltuk falan hiç ağzına yakışmıyor öyle cümleler."
Annem kendini babamın kollarından kurtarıp tripli bir şekilde dışarı çıkarken babam da arkasından yalvararak çıkıyordu.
Her ne kadar kavga etseler de küs kalmaları en fazla 1 saat sürüyordu. Tabi annemin yalandan babamı süründürmesi dışında.
Gülerek telefonuma bakmaya devam ederken ağzıma bir pizza lokması daha sıkıştırdım. Zorluyordum kendimi yoksa birazdan kusacaktım.
Ah pizzacı aşkı sen neler yaptırıyorsun bana !
***
Yoksa o Erez bizim minnoş Erez mi ne? :)))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PİZZACI -TEXTİNG-
ChickLit@pizzasever: Hem pizzayı hem seni severim @pizzasever: En çok seni severim *** "Sevimsiz" adlı textingimin bağlantısı vardır ama okumasanızda ilerleyebilirsiniz. Her şey pizzanın sucuklarında saklıdır. Herhangi bir (ç)alım söz konusu değildir. **...