Βύρωνας
"Έλα ρε μωρό μου.."
"Όχι"
"Ακόμη ένα.. σε παρακαλώ.. σε ικετεύω"
"Άρη σου είπα όχι, τι δεν καταλαβαίνεις?"
"Μα εγώ θέλω και άλλο"
"Τρία έχουμε δεν σου φτάνουν?"
"Μα αυτά μεγάλωσαν"
"Και αυτό τι σημαίνει? Ότι κάθε φορά που θα ενηλικιώνεται ένα θα κάνουμε άλλο?"
"Δεν χρειάζεται να ενηλικιώνεται, αρκεί να μεγαλώνει λίγο"
"Άρη"
"Άννα"
"Δεν κάνω άλλο παιδί, ξεκόλλα"
"Ο Μιχάλης έχει έξι"
"Να τα εκατοστίσει"
"Ρε μωρό μου.."
Η μαμά σηκώνεται από τον καναπέ, ρίχνει ένα δολοφονικό βλέμμα στον μπαμπά και έρχεται να κάτσει δίπλα μου, μακριά από τον άνδρα της και ανάμεσα στα δύο πρώτα παιδιά της. "Όχι πείτε μου εσείς, θέλετε και άλλο αδερφάκι?" μας ρωτάει και μου κόβεται αμέσως το αίμα.
Τι δηλαδή? Υπάρχει έστω μια απειροελάχιστη πιθανότητα να κάνουν και τέταρτο παιδί? Να μου το πουν να ξεκινήσω να ψάχνω για σπίτι από τώρα. Διότι δεν υπάρχει καμία περίπτωση να ζω στο ίδιο διαμέρισμα με ένα νεογνό. Αυτό θα κλαίει, εγώ δεν θα μπορώ να διαβάζω, και επίσης δεν θα το συμπαθώ. Άρα από εμένα είναι ένα βροντερό όχι.
"Στα αρχίδια μου, κάντε ότι σας καυλώσει" ο Στέλιος είναι για ακόμη μια φορά αθυρόστομος σε σημείο αηδίας, ειλικρινά. Δεν ξέρω τι πρέπει να γίνει για να εξελιχθεί επιτέλους ως προσωπικότητα. Το να γυρίσει η ξανθούλα από το Λονδίνο δεν αρκεί, εδώ χρειάζονται δραστικότερα μέτρα.
"Σου έχω πει ότι στο σπίτι μου θα μιλάς πιο όμορφα" του απαντάει ο παππούς, διότι ο μπαμπάς είναι πολύ απασχολημένος με το να στέλνει φιλάκια στον αέρα στην μαμά και να της κλείνει παιχνιδιάρικα το μάτι.
"Πάμε πάνω που θέλω να σου πω ένα μυστικό?" την ρωτάει από τον απέναντι καναπέ και ευτυχώς που η μαμά του γυρνάει επιδεικτικά το κεφάλι σε ένδειξη άρνησης της προσφοράς του. Καλύτερα γιατί έχουν καταντήσει αηδία. Συνευρίσκονται πάντα και παντού. Και το σπίτι δεν έχει και την καλύτερη ηχομόνωση. Ευτυχώς που υπάρχουν και οι ωτοασπίδες.
"Τι θα σαβουριάσουμε σήμερα?" ρωτάει ο Στέλιος και ταυτόχρονα βγάζει από το τζιν του τα φιλτράκια και τον καπνό του. Κουνάω αποδοκιμαστικά το κεφάλι μου. Όσες εργασίες και αν έχω εκτυπώσει από το Chest και το Εuropean Journal of Respiratory σχετικά με το κάπνισμα και τις επιπτώσεις του στην υγεία, όλες του τις έχω δείξει. Και αυτός ξέρετε τι τις έκανε? Τις έσκισε.
YOU ARE READING
the road to FOREVER
ChickLit"How long is forever? Sometimes, just one second" ~Lewis Carroll, Alice in Wonderland~ Μέρος 1ο "η ελευθερία" "Σε θέλω.. απλά θέλω και άλλες" Μέρος 2ο "η καριέρα" "Οι άνθρωποι συνήθως δεν πετυχαίνουν γιατί ανταλλάσσουν αυτό που θέλουν περισσότερο μ...