πέντε μήνες μετά
αρχές Ιουνίου
Στέλιος
"Και τι μου λέει ρε μαλάκα?" ο Στάθης τραβάει μια τζούρα από το τσιγάρο του και φυσάει τον καπνό από την μύτη και το στόμα ταυτόχρονα. "Ότι θέλει σχέση. Από ποιον? Από εμένα! Ποιος? Εγώ! Σε σχέση! Το διανοείσαι?"
Αμέσως όλη η παρέα μου σκάει στα γέλια. Ο Ανδρέας, ο Αντώνης και ο Μάριος δακρύζουν την ώρα που ο Στάθης μας εξηγεί πως έγινε η φάση με μια τύπισσα στην Θεσσαλονίκη.
"Μην το λες.." ο Σταύρος με κοιτάει φευγαλέα. "Πολλά είδαμε να συμβαίνουν φέτος. Δεν θα μου έκανε εντύπωση αν ερχόταν και ο δεύτερος κολλητός μου από το Λύκειο να μου πει ότι από εδώ και στο εξής θα πηδάει αποκλειστικά μόνο ένα μουνί"
Αυτή η πρόκα για εμένα ήταν?
Κατεβάζω ολόκληρο το ποτό μου.
Μάλιστα
"Καλά άσε τον Στέλιο.. αυτός παντρεύτηκε" ο Αντώνης κάνει νόημα στον Στάθη να συνεχίσει να μιλάει. "Από κώλο?"
Παγώνω
Ποιος παντρεύτηκε?
"Τι να σου πω ρε φίλε ήταν ένα όνειρο.. ολόκληρη.. και έξυπνη πολύ.. η μοναδική τύπισσα στο έτος μου που είναι γαμήσιμη.. τι να σου λέω.. σκέτο εννιάρι.. αλλά εγώ της το ξεκαθάρισα.. αποκλειστικότητες και τέτοιες μαλακίες δεν σηκώνω.. αν με θέλει τόσο όσο λέει θα με μοιράζεται.. εξάλλου τέτοιο κουκλάκι που είμαι και θα με χαίρεται μόνο μία? Από τα 18 μου? Ούτε καν"
Καρφώνω το απαθές βλέμμα μου στο πλήθος. Μουνιά και αρχίδια χορεύουν στον ξέφρενο ρυθμό, τρίβονται, φασώνονται, πίνουν, μεθούν. Και εγώ τι κάνω? Κάθομαι με τους μαλάκες και τους ακούω να λένε μαλακίες.
ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΜΟΥ
"Σου είπα πόσες φορές δεν είμαι παντρεμένος" ο Αντώνης από τα Χριστούγεννα και μετά έτσι με αποκαλεί.. παντρεμένο. Και την Όλγα την λέει γυναίκα μου κάθε φορά που αναφέρεται σε εκείνη. Με εκνευρίζει, άσχημα, όλοι τους με εκνευρίζουν βασικά, γιατί μπορεί ο Αντώνης να το ξεκίνησε αλλά οι άλλοι το συνέχισαν, με αποτέλεσμα εδώ και πέντε μήνες κάθε φορά που βγαίνουμε έξω να τρώω το δούλεμα της αρκούδας.
Ποιος?
Εγώ ολόκληρος Στέλιος Ιωάννου.
Να τρώω καζούρα.
Ολόκληρο εκκολαπτόμενο είδωλο.
ΕΛΕΟΣ
"Ποιος σε γαμάει εσένα?" ο Αντώνης φαίνεται να με λυπάται.
YOU ARE READING
the road to FOREVER
ChickLit"How long is forever? Sometimes, just one second" ~Lewis Carroll, Alice in Wonderland~ Μέρος 1ο "η ελευθερία" "Σε θέλω.. απλά θέλω και άλλες" Μέρος 2ο "η καριέρα" "Οι άνθρωποι συνήθως δεν πετυχαίνουν γιατί ανταλλάσσουν αυτό που θέλουν περισσότερο μ...