Βύρωνας
ΤΗΝ ΜΙΣΩ
Κλωτσιά
ΤΗΝ ΑΠΕΧΘΑΝΟΜΑΙ
Μπουνιά
ΤΗΝ ΚΟΝΤΗ ΜΙΚΡΗ ΚΑΚΑΣΧΗΜΗ
Κλωτσιά, μπουνιά, κλωτσιά, μπουνιά
ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΗΝ ΣΚΟΤΩΣΩ
ΜΠΟΡΩ?
"Βύρωνα παιδί μου είσαι καλά?" ο παππούς προσπαθεί με τα χίλια ζόρια να κρατήσει τον σάκο του μποξ σταθερό, αλλά το προχωρημένο της ηλικίας του τον εμποδίζει.
"Πώς με βλέπεις?" τον ρωτάω και συνεχίζω να κοπανάω τον δερμάτινο σάκο όπου βρω.
Ηλίθια, μικρή, κακάσχημη.
Έχασα από μια υποδεέστερη μου.
Θα τρελαθώ.
"Είσαι σε ένταση" ο παππούς σφίγγει δόντια και εγώ χτυπάω σαν να μην είναι ο σάκος μπροστά μου αλλά το κεφάλι αυτηνής. Ούτε το όνομα της δεν μπορώ να πω. "Δεν μου λες.. πόσο καιρό έχεις να συνευρεθείς ερωτικά με την Έλενα?"
"Μια εβδομάδα" τον ενημερώνω και συνεχίζω να χτυπάω σαν να μην υπάρχει αύριο. Δεν είναι αυτό, δεν είμαι αναστατωμένος επειδή δεν πηδάω, αλίμονο, χτες το βράδυ το έκανα πόσες..? Τρεις φορές? Απλά όχι με την μνηστή μου.
Η Έλενα το πάει πολύ αργά, θέλει να το απολαμβάνει, απαιτεί φιλιά και χάδια και εγώ χτες ήθελα κάτι σύντομο, άγριο και χωρίς κανένα συναίσθημα, ούτε καν ψεύτικο. Το κλαμπ επομένως ήταν η μόνη λύση. Ο παππούς με έβαλε πριν τρία χρόνια και έκτοτε εκείνος πληρώνει την συνδρομή και των δυο μας. Βέβαια αυτός δεν χρησιμοποιεί όλες τις παροχές που παρέχει. Ευτυχώς για την γιαγιά Στέλλα.
"Αυτό είναι τότε, να την πάρεις τηλέφωνο να βρεθείτε, χτες με πήρε ο Θεόφιλος δέκα φορές, με ρωτούσε που χάθηκες όλη την εβδομάδα και γιατί δεν σήκωνες τα τηλέφωνα της κόρης του"
Ναι άλλη όρεξη δεν είχα από το να μιλάω όλη μέρα για εκείνον το καθηγητή της που τόλμησε να της βάλει εννιά και όχι δέκα. Έλεος! Στο διπλωματικό σώμα θέλει να μπει, εγώ θα της δώσω λύση στο πρόβλημα της?
"Έκανα όλη την εβδομάδα την εργασία της Μακρυδήμα" ενημερώνω τον παππού και στην σκέψη της ηλίθιας, μωβ μπάλας τρελαίνομαι. Χτυπάω όλο και πιο γρήγορα, όλο και πιο δυνατά.
Μα να τολμήσει να μην μου δώσει αποκλειστικότητα στην δημοσίευση? Να απαιτεί να συνεργαστώ με μια υποδεέστερη μου? Και να θέλει να της μάθω και το μυστικό της επιτυχίας μου! Ε αυτό πάει πολύ!
YOU ARE READING
the road to FOREVER
ChickLit"How long is forever? Sometimes, just one second" ~Lewis Carroll, Alice in Wonderland~ Μέρος 1ο "η ελευθερία" "Σε θέλω.. απλά θέλω και άλλες" Μέρος 2ο "η καριέρα" "Οι άνθρωποι συνήθως δεν πετυχαίνουν γιατί ανταλλάσσουν αυτό που θέλουν περισσότερο μ...