Kεφάλαιο 41

4.3K 343 617
                                    

Βύρωνας

Μεταβολισμός υδατανθράκων.. 

Ναι

Μεταβολισμός λιπιδίων..

Ναι

Μεταβολισμός πρωτεϊνών.. 

Σκυθρωπιάζω

Χμμ

"Να και εδώ είναι με την φίλη της την Άρτεμις στο εμπορικό, είχανε πάει χτες για ψώνια, όλο το Χάροντς σήκωσε το μωρό μου.." Κοιτάζω φευγαλέα τον Στέλιο. Εκείνος κάθεται χαζογελώντας στην άλλη μεριά του πάγκου της κουζίνας, στο μάρμαρο πάνω στο οποίο εγώ σκόπευα να φάω. Μάλιστα 

"Ξέρω τι κάνει και που πάει δεν χρειάζεται να μου το λες κάθε φορά που κατασκοπεύεις το προφίλ της" του απαντάει με ύφος η Ζωή και συνεχίζει να ανακατεύει την σάλτσα για τα μακαρόνια. "Αν θυμάσαι καλά δικό μου είναι το κινητό που κρατάς και η Όλγα εμένα έχει στους στενούς της" 

Αδιαφορώ για την πρώην και μοναδική σχέση του Στέλιου και συνεχίζω να διαβάζω. Αν και ήταν σαφέστατη η απαίτηση μου να κάνουν όλοι ησυχία όταν συμβαίνει αυτό, κάθε φορά δηλαδή που είμαι στο σπίτι. Αλλά φυσικά, ποιο από τα δύο μου αδέρφια διάβασε ποτέ του σοβαρά για να κατανοήσουν την δική μου ανάγκη για απόλυτη συγκέντρωση τις αμέτρητες ώρες που μελετώ? Κανένα φυσικά

"Της είπες να με ξεμπλοκάρει για να μην αναγκάζομαι να μπαίνω συνέχεια από το δικό σου ίνσταγκραμ?" ρωτάει ο Στέλιος και ταυτόχρονα χάνει το χρώμα από το πρόσωπο του. Λογικά θα είδε κάτι που δεν του άρεσε και πάγωσε ολόκληρος.. την ξανθούλα με τον νυν της ας πούμε..

"Ναι και μου είπε ότι όχι μόνο δεν θα σε βγάλει από το μπλοκ αλλά αν της στείλεις και άλλο αίτημα από ψεύτικο προφίλ θα πει τον Γιώργο να σε πλακώσει" 

Χριστέ μου

Να θυμηθώ μόνο να ελέγξω το βαλιτσάκι με τα είδη πρώτων βοηθειών που έχω στο δωμάτιο μου.. τελευταία φορά που γύρισε σπίτι ο αδερφός μου και χρειάστηκε ράμματα είχα χρησιμοποιήσει το τελευταίο ζευγάρι με τα αποστειρωμένα γάντια.. πρέπει να πάω επειγόντως στην φαρμακαποθήκη για ανεφοδιασμό. 

"Με τον θείο τα έχουμε βρει" της απαντάει ο Στέλιος και κάνει απανωτά σκρινσοτς στο κινητό της Ζωής. 

"Πότε έγινε αυτό?" απορεί η αδερφή μου. "Αφού δεν σου μιλάει" 

"Αυτό ακριβώς εννοώ" 

Ο Στέλιος παίρνει φόρα και κατεβαίνει από τον πάγκο της κουζίνας, πετάει το κινητό στην Ζωή, εκείνο παραλίγο να μπει μες στην σάλτσα, η αδερφή μας τον βρίζει, ο Στέλιος της χαμογελάει πονεμένα και την ρωτάει πόση ώρα θέλει ακόμη μέχρι να ετοιμαστεί το φαγητό. 

the road to FOREVERWhere stories live. Discover now