Kεφάλαιο 68

5.3K 371 895
                                    

Βύρωνας

"Εδώ σου αρέσει?" την ρωτάω και τραβάω την μικρή ξύλινη καρέκλα για να καθίσει. 

"Τι? Φυσικά και όχι! Είμαστε πολύ μακριά από την κουζίνα" η Ελισάβετ απορρίπτει την πρόταση μου και πάει σε ένα άλλο πιο κεντρικό τραπέζι. 

"Αυτό είναι ακριβώς δίπλα στο τζάκι" της επισημαίνω. "Θα πετάγονται σπίθες πάνω μας καθ'όλη την διάρκεια του φαγητού" Και όχι τίποτα άλλο, όλα τα ρούχα που φοράω κοστίζουν συνολικά όσο ο μηνιαίος μισθός ενός αγροτικού γιατρού.. μαζί με τις εφημερίες

"Ναι αλλά από εδώ βλέπεις καλύτερα την πόρτα που ανοιγοκλείνει και όλους όσους είναι μες στην κουζίνα" μου απαντάει η Ελισάβετ και πραγματικά αν δεν ήμουν τόσο μα τόσο ανεκτικός μαζί της θα την έπιανα από το μαλλί και θα την-

Ισιώνω πλάτη.

Σηκώνω πιγούνι. 

"Θα κάτσουμε στο γωνιακό τραπέζι" της ανακοινώνω, αγγίζω χαμηλά την μέση της και την καθοδηγώ στο πιο όμορφο σημείο αυτής της υποδεέστερης ταβέρνας. Ακούς εκεί.. μα ποιος πάει Αράχωβα, βλέπει ταμπέλα "φάε στου Άκη με λιπάκι" και μπαίνει μέσα?

Κοιτάζω τον χώρο γύρω μου. 

Η Ελισάβετ, εγώ και δυο ακόμη οικογένειες μπήκαμε. 

Οι οποίες είχαν το θράσος να φέρουν και τα παιδιά τους μαζί τους.. 

Δεν το ζω αυτό. 

"Εντάξει αλλά θα κάνουμε μια συμφωνία" η Ελισάβετ υποχωρεί. 

Τραβάω την καρέκλα της και της κάνω νόημα να καθίσει. 

"Αν με συμφέρει θα την δεχτώ" της λέω και βγάζω το παλτό μου, το αφήνω σε μια άδεια καρέκλα, βγάζω τα κλειδιά και το πορτοφόλι μου, τα τοποθετώ πάνω στο τραπέζι και επιτέλους κάθομαι στην θέση μου, δίπλα στο τζάμι και απέναντι από το κορίτσι μου. 

"Θα σταματήσεις να συμπεριφέρεσαι σαν Αθηναίος που πήγε για πρώτη φορά σε χωριό στα 20 του, είδε πρόβατο και το ονόμασε άσπρο σκύλο με φουντωτό μαλλί, ναι?" η Ελισάβετ  με κοιτάει αυστηρά, και εγώ της ανταποδίδω το συναίσθημα. 

Συγγνώμη τώρα γιατί θα τρελαθώ. 

Συμπεριφέρομαι εγώ με αυτόν τον τρόπο? 

"Ήμουν άριστος μαθητής και στην μελέτη περιβάλλοντος" την ενημερώνω σε περίπτωση που της διαφεύγει. "Γνωρίζω όλα τα είδη χλωρίδας και πανίδας που υπάρχουν στην Ελλάδα και γενικά στην ευρύτερη περιοχή της Μεσογείου" της ξεκαθαρίζω ότι γνωρίζω ποιο ζώο είναι το πρόβατο και σηκώνω ψηλά το μενού για να κρύψω το θυμωμένο μου πρόσωπο. 

the road to FOREVERWhere stories live. Discover now