Yani diyor kii yettin 202000'iiiii
Allah'ından bulasın 202000'iiiiSorunun yılda değil insanlığın temelinde olduğunu asla kabul edemeyip tüm suçu yıla yüklediğimizden midir bu garezi bize bilmem ama daha kötüsü olmaz dedikçe daha da kötüsü oldu asfgg...
2021...ne biliyim beklentiyi yükselten bir samimiyeti var.Umut garibanın ekmeği olduğundan gözüm güzel günler için yollarda olabilir bilemedim...
Neyse bu yıldan sağ salim çıkan herkes gelin sarılalım♡♡♡
Onca şeye rağmen buraya gelip kafamı dağıtmam için bu güzel platformu oluşturan Wattpad 'e çok teşekkür ederim.
Hikaye yazmamı teşvik eden güzel yorumlarla beni destekleyen sizlere çok çok teşekkür ederim.Hepinizin yeni yılını en içten dileklerle kutlarım.
Geçen yıl özenip bezenip ne umutlarla girmiştik 2020'ye bu yıl totem olsun diye azla yetinceğim.
Fazla yüz vermeyelim şımarmasın 2021....Yine de bölüm yazmamanın yeni hikayemi bir türlü paylaşamamamın verdiği vizcdan azabından dolayı ufak bir hediye vermek isterim..
DALGA 2 HİKAYE KAPAĞI...
Umarım beğenirsiniz...ÇOK ENTİRİK ÇOK EĞLENCELİ ÇOK GÜLMELİ ÇOK AŞKLI bölümler hazır nerdeyse...
Kavuşmamıza az kaldı...Hayatımdaki entrikalar biter bitmez geliyorum...
O zamana kadar hayatta kalın, sağlıklı kalın,kendinize iyi bakın...Çok sevgiler efem....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DALGA🌊
Teen FictionBu hikayeyi anlatamam ama bir şarkıyla özetleyebilirim. Azer Bülbül-Her an her şey olabilir🤫 Şimdi devam edip tamamını okuyabilirsin.