Güney revirden ayrılıp Marina'da ki çatı katına gelmişti.
Akşama kadar orada vakit geçirdi. Ama işin içinden çıkamıyordu.
Geç saatlere doğru arkadaşları onu çağırınca hazırlanıp kafeye doğru yürümeye koyuldu.
Olanlardan sonra kimse anlamasın diye yol boyunca kendini toparlamaya çalıştı.
Talya'nın başına bir şey geldiği için çok korkmuştu.
Ahmet'in gazoz şişesini aldığını görmüştü ama her şey o kadar hızlı gelişmişti ki,Talya'ya vurmasını engelleyememişti.
Çakır'ın birden eğilmesi üzerine şişe direkt önünde duran kıza gelmişti.
Olan şey korkunç bir o kadarda komikti.
Bu kız belayı kendine çekiyor olmalı.Kimsenin başına gelmeyecek şeyler,bir şekilde onun etrafını sarıyordu.Güney,arkadaşlarının yanına doğru yürürken bir yandan da Talya'yı düşünüyordu.
Bu zamana kadar nasıl hayatta kalabildiğine şaşırmıştı.
Kız ayaklı belanın kendisiydi çünkü.Onu ilk gördüğü anı hatırladı...
Sancak'a meydan okuyan atarlı bir kız.
Sancak öğrencilerle uğraşmayı severdi.Ama genelde uğraşan taraf o olurdu.Öğrenciler ya ondan uzak durur ya da itaat ederdi.
Ama Talya ona baş kaldırmıştı.
Bu her ne kadar Sancak'ı inatlaştırsa da hepimizi şaşırttığı aşikardı.Ve bunu bilerek yapmadığı da belliydi.
Talya zaten böyle biriydi.Zaman geçip,birbirlerini daha iyi tanıdıktan sonra bu Güney için kesinleşmişti.
Başka biri olsa gidip rehberlik öğretmenini falan çağırırdı.
Daha önce böyle şeyler olmuştu.
Ama Talya kendi işini kendi halletmeyi seçmişti.
Sonunda ne kadar mağlup olan kendisi olsada...''Sopa ve deterjanla Sancak'ı tehdit ettiğini görünce gülme isteğimi bastırarak yanlarına doğru yürüdüm.
Talya,öfke ve stres karışımı bir halde kozlarını paylaşırken aralarına girip elindekileri aldım.
Onu savunmasız bıraktığımı fark edince çareyi Sancak'ı savuşturmakta buldum.Çünkü normal şartlarda Sancak onu çiğ çiğ yerdi.
Ama baş belası yine rahat durmayarak kaygan zemine basmıştı.
Anın şaşkınlığını mı atsam,onu mu tutsam bilememiştim.Ve bir elimle onu tutmak için sopayı bıratım.
Ama ne yazık ki bende dengemi korumaya çalışırken düşen kızın üzerine şişeyi dolaylı yoldan boşaltmış oldum.''Gideceği kafenin sokağının köşesinden dönerken Talya'nın yüz ifadelerini hatırladı.
'Ağız dolusu küfür etmek istediği belliydi.Ondan çığlık atmasını ve ortalığı velveleye vermesini beklerken o şaşkınca etrafa bakınıyordu.
Ona yardım etmek istedim.Öfkeyle mırıldanıp,yardımıma ses etmesede bir türlü bir sonra ki hareketlerini kestiremiyordum.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DALGA🌊
Teen FictionBu hikayeyi anlatamam ama bir şarkıyla özetleyebilirim. Azer Bülbül-Her an her şey olabilir🤫 Şimdi devam edip tamamını okuyabilirsin.