Bu bölümde mükemmel giflerimle birlikte duruma aşırı uygun olduğunu düşündüğüm moodluk fotoğraflarda koydum.
Talya yavaş yavaş o mateminden çıkıyor.Yazık kıza çok bunaldı.
Neyse ki kötü günler yavaş yavaş geçecek,çünkü önümüzde daha kötü günler var.Bugün aşırı moodluk bir bölüm okuyacaksınız.
Buyrun efenim...'N'aptın!N'aptın!!!'
'Suna'ya çıktığımızı söyledim.'
'Yani senin manyak olduğunu biliyordum ama bu seni de aşar yani. Niye yaptın böyle bir şeyi?'
Gözlerini devirip sıkıntıyla nefes verdi.Boş konferans salonunda bağıra çağıra sitem ediyordum.O da durumu benim gibi bir deliye izah etme peşindeydi.Kırkıncı defa falan...
'Çünkü Suna sana kafayı takmış durumda.Ki onun kafası birine takınca neler oluyor gördük.'
'Ondan korkan onun gibi olsun be!'
Diye çemkirdim elimi kolumu sallayarak.'Susacak mısın artık!Zaten bu ittifaklık bünyemi yoruyor.'
Gözlerimi kısıp sinsi sinsi baktım.
Ben de ölüp bitiyordum ona sanki!Beni umursamadan konuşmaya devam etti.
'Suna,senden ve Güney'den şüpheleniyordu.Ama artık endişelenecek hiçbir şeyi yok.Çünkü biz birlikteyiz zannediyor.Bizimle uğraşmaz.Biz de o sırada plan yaparız.'
'Ya biz deme bak tüylerim diken diken oluyor.'
Dedim ürpererek.Gözlerini ovuşturup sabrını kontrol altına almaya çalıştı.
Sabrını zorluyor olabilirdim,ama şuan anlayışa her şeyden çok ihtiyacım vardı.'Olaya odaklan.Bu işin ne kadar çabuk bitmesini istiyorum bilemezsin.'
Suratına baktığımda onun da sıkıldığı belliydi.
Haklı olduğunu düşündüm,o yüzden çaresizce susup,başımı salladım.Ama yaptığı şeyin lehimize ne gibi bir faydası olacağını anlamadım.'Diyelim ki Suna buna gerçekten inandı.Sonrasında ne olacak?'
Kollarını kavuşturup sırtını duvara yasladı ve açıklama yapmaya koyuldu.
'Bizimle takılmaya başlayacaksın. Sürekli Suna'yla dip dibe olmak zorundasın.Belki abisiyle konuşmalarını daha fazla yakalama şansın olur.Ne kadar çok kanıt o kadar iyi.Bu iş gittikçe büyüyecek,ve günün sonunda elimizde patlamaması için,kendimizi garantiye almalıyız.'
'İyi de,nasıl sizinle takılacağım ki?'
Gözlerini kaçırıp hiç hoşlanmadığını belli eden bir surat ifadesiyle konuştu.'Bir süre şey gibi davranacağız işte.'
'Ne gibi?'Dedim dehşetle bakarak. Onunda bu durumdan memnun olmadığı belliydi.Yüzünü buruşturup o şeyi anlamamı bekledi.
Köşeli jetonum düşünce dehşetle başımı salladım.
'Herkesin içinde?!Yok babam yok.
Ben senle henüz akraba olmaya bile hazır değilken,formalite bile olsa olmaz.Başlarım böyle ittifakın ızdırabına!''Ne akrabası?'
'Orası uzun hikaye boşver.Ben asla yapmam.Zaten daha dün Çakır'ı zor ikna ettim böyle bir şeyin olmadığına.Daha fazla kişinin öğrenmesine dayanamam.'
'Suna'ya başka türlü yaklaşamazsın ama.'
'Aman eksik kalsın.Bence ben Ercüment'i devreye sokayım.O bulur bir şeyler.'
'Saçmalama!Zaten senle zor uğraşıyorum.Bir de o taklacıyı musallat edemem kendime.'
Biz de bayılıyorduk bu Sayko'ya. Adamın hayatından dramayı alsak geriye hiçbir şey kalmayacak bir de bize laf atıyor.
Kesin ben önceki hayatımda büyük bir günah işledimde burada cezamı Sancak'la çekiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DALGA🌊
Teen FictionBu hikayeyi anlatamam ama bir şarkıyla özetleyebilirim. Azer Bülbül-Her an her şey olabilir🤫 Şimdi devam edip tamamını okuyabilirsin.