Verdiği her nefeste sıcak buhar soğuk geceye karışıyordu.Ceplerini karıştırıp anahtarı ararken bir yandan da titriyordu soğuktan. Motor kullandığı için daha çok üşümüştü.
Sol cebinden anahtarı çıkardığı gibi daha fazla beklemeden kapıyı açtı ve direk içeri girdi.Evin sıcaklığı yavaş yavaş onu ısıtırken ışıkların kapalı olduğunu fark etti.
Muhtemelen Çakır ve Mustafa evlerine gitmişti.Bu Güney için iyiydi çünkü açıklama yapacak hâli yoktu.Elini patlayan kaşına götürdü ve sızlatan acıyı hissetti.Kan kurumuştu ama temizlenmesi gerekiyordu.
Etrafa göz atıp odasına geçecekken salonda,bahçe ışığının azda olsa aydınlattığı salonda tek başına oturan Sancak'ı gördü.
Yüzünü saklamak için yan durmaya çalıştı ama Sancak bu halinden şüphelenip ayaklandı ve yaklaştı.
'N'oldu lan sana?'Dedi endişeyle.'Yok bir şey.Sinan abi nerde uyudu mu?'
'Konuyu değiştirme lan!Kim yaptı bunu?Nerdeydin?'Sancak sesini yükseltince Güney çenesini gergince sıvazlayıp onu sakinleştirmek için salonun ortasına geçip ona baktı.
'Anlatıcam ama önce sakin ol.'
Sancak anlamsız bir sinirle karşısına geçti.'Yalan söyledin dimi?Marina'da falan değildin!'
Güney gözlerini kaçırıp yutkundu.'Değildim.Onur'un yanındaydım.'
Dediğinde Sancak'ın nefesi kesilecek gibi oldu.Elini yanağına götürüp yüzünü sıktı.Güney'e ne yapacağını ne söyleyeceğini bilmiyordu.
Sancak başını ellerinin arasına alıp koltuğa bıraktı kendini.Güney onun bu halini görünce karşısına oturup açıklama yapmaya başladı.
'Sancak elimde sağlam bir şey olmasaydı gitmezdim.'
'Senin yapacağın işi ***yim Güney!
Ne b*ka kendi başına iş yapıyorsun!Neyim lan ben burda!'
Sancak bağırıp Güney'in üstüne gidince Güney konuşarak ona durumu izah edemeyeceğini anladı ve telefonunu çıkarıp Onur'a gösterdiği videoyu açıp önünde ki sehpaya koydu ve Sancak'ın fark edip bakması bekledi.
Sancak telefonu aniden çekip ne olduğunu anlamak için videoyu açtı.Ve gördükleri karşısında gözleri yuvasından çıkacak gibi açıldı ve ne tepki vereceğini bilmeyerek ayaklandı.
'Bu ne olum!N-nerden nasıl buldun bunu!'
'Babamın adamlarından birine Oktay meselesinden sonra onları takip ettirdim.Bir hafta önce çekmiş bunu.Hapiste hiç uslanmamışlar.Şimdi de 'Siren' diye bir mekan açmak üzereler. İşlerini daha gizli yapmak için sanırım.'
'Sen de gidip bu videoyla mı tehtid ettin onları.Ve seni öylece bıraktılar?'Deyip inanmayarak telefonu sehpaya fırlattı.Güney gözünü devirerek geriye yaslandı.
'Mekanda sadece Onur vardı.Biraz hırpaladık birbirimizi.'Deyip alayla yüzünü gösterdi daha iyi anlaşılsın diye,sonra devam etti.
'Tehtid ettim ama bunun onu durdurmayacağını biliyorum.'
'O zaman ne diye böyle bir halt yedin!'Diye kükredi Sancak kendini tutamayarak.
'Çünkü bir planım var Sancak!'
Güney tüm ciddiyetiyle konuşunca Sancak durakladı ve sakince tekrar yerine oturdu.Güney doğrulup sehpaya eğildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DALGA🌊
Teen FictionBu hikayeyi anlatamam ama bir şarkıyla özetleyebilirim. Azer Bülbül-Her an her şey olabilir🤫 Şimdi devam edip tamamını okuyabilirsin.