Aklımı Geri Ver

176 43 46
                                    

Bir süredir yoktuk...Demişler ki öldü...Şimdi yazsınlar...Tayfa geri dönü...!!!!

An itibariyle 25.bölüm ve 800 küsür okunma.🔥🔥🔥😍😍😍😍🙏🙏🙏🙏
Bir sürü minnet ve bir sürü teşekkür olsun hepinize.

Yapımda ve yayımda emeği geçen kendime ve başta kendim olmak üzere yine kendime çok teşekkür ediyorum.

Yüklemi ego olan cümlemden sonra ciddiyetle size teşekkür ediyorum sevgili wattpad dostlarım.

Bizi sizler var etti-şaka şaka öyle bir konuşma değil bu.

Ama sizi çok seviyorum ulen.Hem de Ercüment'in Başak'ı sevidiği gibi😍😍

Çok uzatmayacağım.Ufak bir açıklama yapıp bölümle baş başa bırakacağım sizi.

Dediğim gibi an itibariyle 25. bölüme kadar geldik.
Kah güldük kah ağladık.Ama fark ettim ki uzattıkça uzatıyorum. Olayların arasına çok fazla mesafe var,işin ciddiyeti kaçıyor canım!
Ben de olayları yavaş yavaş kızıştırmaya başlayacağım. Biraz ortalık karışacak anladığınız üzere.

Ama biz de entrika biter mi?
Cık cık cık.
Sıcak sıcak,taze taze bir sürü entrikamız var.Onlarda çıkacak ortaya.

Güney ve Talya için Beyazıt Öztürk'ten bir alıntı yapmak isterim.
'✋✋Yapıcaz,yapıcaz...'

Biraz acı çeksinler kuzularım, zaten sonu belli.E bende cazgır bir anayım,azıcık süründürmesem ayıp olur.
Malum kadro kalabalık,önce bir şuraları halledeyim,sonra yavaştan aralarını yaparız.

Neyse ben söyleyeceğimi söyledim. 😏😉
Yorumlarınız için sevgi dolu öpücükler 😘😘😘
Her şey için teşekkürler.😍
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

'Hadi bir tekrar daha yapalım.'
Diyerek eline kağıdı alıp bana döndü.
Bıkkınlıkla nefes alıp soracağı soruyu bekledim.

'Talas savaşı kimler arasında yapılmıştır?'
Gözlerimi kapatıp hafızamı yokladım.
Ve açmadan aklıma ne geliyorsa söyledim.
'Japonlar ve araplar arasında olmuştur.'

Tek gözümü açıp Gizem'e baktım. Söylediğimi doğrulamasını bekliyordum ama ters bir ifadeyle bakıyordu.

'Ne japonu Talya?Çinlilerle yapıldı.'
Omuz silkip sitem ettim.

'Ne bileyim kızım,hepsi birbirine benziyor.'
Bana garip garip bakmasını umursamadan elimle geçiştirdim.

'Neyse,devam et.'Diyerek tekrar gözlerimi kapattım.

'Osmanlı İmparatorluğu'nun 10. padişahı kimdir?'
Elimi havaya kaldırıp parmaklarını şıklayarak hafızamı yokladım.
Sonra bilmiş bir tavır takındım.

'Kanunî Sultan Sülüman.'
Diyerek Hürrem Sultan'ı taklit ettim.
Gizem bunun üstüne gülümseyip başıyla doğruladı.Sonra devam etti.

'Kanunî'nin fethettiği dört yer?Hoca soracağını söylemişti.Önemli yani.'

Bir süre düşündüm.Sonra aklıma gelenleri söylemeye başladım.
'Bağdat,Belgrad,ıııı Trablusgrap ve Sakız Adası.'
Hepsini hatırladığımda Gizem başıyla onayladı.Şimdiye kadar iyi gidiyordum.Soruları bir süre mantıklı mantıklı cevaplasamda sonradan kayışı koparmıştım.

'Sakız Ada'sı Ege tarafında oluyordu değil mi?Benim dedem de Urla'lıymış. Babaannem anlatırdı.Bir tarafında Çeşme bir tarafında Ege Denizi.
Mis gibi...Zamanında dedem oradan bir arsa alsaydı iyiydi.Gerçi şimdi oralarda pek bozdu diyorlar.Arsa fiyatları falan hep uçmuş.Gerçi orada her şey pahalı.Tatil beldesi diye esnaf kazıklıyor milleti.'

DALGA🌊Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin