En Az Üç😋

83 29 24
                                    

Güney,saçlarımın arasından bana seni seviyorum dediğinde anın sarhoşluğundan ayılıp ne yaptığımı fark ettim birden.

Saç diplerime kadar alev alev yanıyordum ve kızardığıma emindim.
Sanki bastırılmış duygularım beni ele geçirmişti.

Sevgi,aşk...

Yabancısı değilim ama cahiliyim ben bu duyguların

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yabancısı değilim ama cahiliyim ben bu duyguların.Zaten biraz anlasam bu işlerden,duygularımı böyle anlamsız bir yerde pat diye değilde romantik bir ortamda söylerdim çocuğa.

Aptal!Her şey daha farklı olabilirdi aptal!

İç sesimgil bana tükenmiş halde sesleniyordu derinlerde.Bense kendime kızmadan duramıyordum.
Duygularımı içimde biriktirip biriktirip,sonra da Güney'i görünce gaza gelmiştim.

Her şey o kadar üst üste geldi ki kendi kalbimle oturup şöyle iki laf edemedim.Sonra da o 'çekil şurdan beceriksiz!'diyerek beni hiçe saydı ve Güney'e açıldı.Şimdi de 'yaptıklarım için pişman değilim,aklım hâla yapmadıklarımda'diyerek tespih sallıyor içerde.

Günlerdir yaşadığım kanka terörünün ardından Sancak'ın ve Güney'in anacığının beni demoralize etmesinden sonra planım bunu yapmak değildi aslında.Ama kendimi tutamadım.

Öyle sonsuz bir özlem vardı ki içimde Güney'e karşı.Biraz daha beklersem ölücem zannettim.

Ama az önce ki arsız ve aşk dolu kişiliğim kendini yeni gelin utanıklığına bırakmıştı.Adamın suratına bakamıyordum bile.

Acayip bir şekilde mutluydum aynı zamanda korkak,heyecanlı,gergin...
Hormon kokteyli içmiş gibiyim yani.

Bir de şu kelebek olayı varya,hani karında uçuyor falan.O külliyen yalan.Çünkü uçmuyorlar,sanki içeride ankara havası oynuyorlar.

Şu romantik ortamda aklımda ankaralı ibocan çalması ne kadar normal sorarım size?

Bilader oraya park etme mal gelecek!

Şuan hiç iyi değilim.İç sesimin duygu karmaşıklığımdan faydalanıp bana alttan laf sokmasına bile cevap veremiyorum.Keşke şu yer böyle ortadan ayrılsa bende usul usul girsem içine.

Beynimde ki nöronlar 'kaç' sinyaline abanmıştı ama ayaklarım yere çakılmıştı sanki.Gitmek istemiyorum ama kalmakta gelmiyor içimden.

Bu aşk neden aklı başında ki insanları bulmaz ki...

Güney,benim bu halimi fark etmişti etmesine de adamın hali pek yerinde.

Az önce kendisine ilanı aşk ettiğin için olabilir mi gerizekalı!

Sus kız!Zaten benim derdim bana yeter,bir de senin çenenle uğraşamam.

Senin iç sesin olmaktan bizzat feraget etmek istiyorum.Ben bu kadar salak bir bünye için fazla akıllı bir iç sesim.

DALGA🌊Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin