'Ya kızım çekil arkamdan.Talya rahat dur yürüyemiyorum.Ay şimdi imdat diye bağırıcam,çekil be!'
'Rahat dur kız!Bir saklanamadım senin yüzünden.'
Gizem'in sabır sınırını zorlasam da şuan müzik sınıfında oturan Sancak, Güney ve diğer çocukların radarına girmeden okul binasına giriş yapmaya çalışıyordum.
Kızın arkasını,sonra da sol tarafını çekiştire çekiştire yürüyorduk.
'Böyle daha çok dikkat çekiyoruz farkında mısın!'
'Yoo.'
Deyip gamsız bir şekilde yürüyüş tempomuzu hızlandırdım.
Gizem bir sürü küfür etsede şuan her şey mübahtır kafasındaydım.Ve sonunda binaya girdiğimizde onu rahat bıraktım ve sanki çok önemli bir şey yapmış gibi zaferle güldüm.'Oh be!Kimse görmedi değil mi?'
Gizem kırmızı görmüş boğa gibi baksada takmadım.
Sonra gönlünü almak için yanağını öpüp sarıldım.
'Ahiretlim benim!Sen olmasan ne yapardım ben!'Şımarınca yumuşadığını anladım.
Sınıfa doğru giderken konuştuk.
'Bu haftayı da atlatırsam tamamdır.''Talya,iyice saçmaladın artık.Nereye kadar sürecek bu?Ben bile Ahmet'ten bu kadar kaçmıyorum ya.'
Gizem'le benim durumum bir değildi ki!Hem benim bildikleri mi bilse o bile kaçardı.
'Gittiği yere kadar,gitmediği kader. Battı balık yan gider hesabı.'Sınıfımızın koridoruna girince,dün eve geç gelen sabahta erkenden çıkıp giden kuzenimi gördüm.
Kalorifer peteğine yaslanmış telefonuyla uğraşıyordu.
Gizem'le yanına yanına yaklaşınca bizi fark edip gülümsedi.'Nerdesin sen dünden beri?'Diye direk konuşmaya girdim.
'Sana da 'Günaydın' kuzen.'
'Uzatma Ercü,hayırdır?Anlat valla bu çocuk serseri oldu diye Güven Amca'ya gambazlarım seni.'
Gözünü devirip telefonunu cebine koydu.Sonra kafasını Gizem'e çevirdi.
'Bari sana 'Günaydın!' Gizem.'
'Günaydın.'Deyip gülümsedi ona.
Beni takmayıp konuyu değiştirme çabaları asla beni ırgalamadı.
İki numaralı detektif bakışlarımı ona doğrulttum.'İşim vardı Talya,abartma.'
'Ben bilirim senin işlerini.Yine kime intikam planları yaptın?'
'Yok,bu sefer ki hayırlı bir iş.Ama şimdi söylemem sürprizi kaçar.'Deyip yan bir gülüş attı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DALGA🌊
Fiksi RemajaBu hikayeyi anlatamam ama bir şarkıyla özetleyebilirim. Azer Bülbül-Her an her şey olabilir🤫 Şimdi devam edip tamamını okuyabilirsin.