Müptezel Yazar ve Asi Geceler

133 31 15
                                    

Gecenin bilmem kaçında dandik programlardan video yapacak kadar boş,aynı zamanda Gazal Vadisi'ni pat diye yayından kaldıracak kadar depresifim a dostlar...
Bundandır haftalarca bölüm paylaşmamam.
Yaşam enerjim soğruldu hayatın karanlık yüzü tarafından.

Geceyle bir sorunum yok ama
rengiyle birbirimizi yiyip duruyoruz.
Siyahın bilmem kaçıncı tonu...

Bir de,bi soğukluk var memlekette.
Mevsimlerden Mart değilde dert sanki...
Yazarcım daha Şubat'tayız dediğinizi duyar gibiyim.Zaten ne kaldı ki kalleş Mart'a.Umut verir baharı ama gösterip elletmez kalleş.

Zaten bu memleketin bir Kahvesi bitmez,birde ka*pesi ; O zaman hatır kahveye,satır ka*peye yarasın deriz be...

Neyse boşverin.BeNde kİ aĞırlıK sİzDe ki terAzİyi BozAr.Zaten ben de yanlış yoldayım.Ama yol nası güzel...

Umut fakirin ekmeği dedik,zam üstüne zam!Ulan ne yapsın bu garibanlar!Taş mı kemirelim!Asfalt mı aşındıralım!

Çok dertliyim be çok!
Zaten dertsizi yok.
Gidip kürdan kemireceğiz mecbur. Çok belli etmeyin ona da zam basarlar...

Neyse amiral dedemin kalçasında ki kemik kırığı iyileştide hükümete el atacak artık.Babamda defterdar zaten.Eqonomiye de o bakar.
Annem yönetimde,ben deniz jifi kenedi.Ailecek yönetiminin kendisiyiz.
Adana ayağını denk alsın,Urfa kebabını,Urfalılara bıraksın.

Ayaklarınızı denk alın,simetri hastasıyım ben.Yamuk adam görünce çıldırıyorum.Tüm dünyayı yönetiyorum,dikkatli olun.

Alakasızlar silsilesi dolu bölümün sebebi ziyareti Güntal videosudur.
Onuda aşağıya bırakıp,karmaşık ruh halime geri dönüyorum.Kurtarmam gereken bir dünya var.Betmen'in işler kötü bu aralar.Jokerden dolayı psikolojik sorunlarıyla uğraşıyor.
Dedi yokluğumda kahramanlık işlerini idare ediver.Dedim ayıp ettin sonuçta kirvesiyim.Ama dedim beleşe yapmıyorum.Çiflikten büyük baş yarasa teklif etti.Salgın varmış dedim olmaz.Ne olacak bir kefir iç dipçik gibi olursun dedi.
Küfrettim,kabul etmedim falan en sonunda ikinci el batmobile anlaştık bağladık işi.

Bu bölümü kendime geldiğimde okur pişman olup silerim.Yukarda ki fon müziğim her şeyi açıklıyor zaten.

Neyse...buyrun.

Not:Kafam güzel değil.Hatta inanırmısınız hayatımda güzel giden hiç bir şey yok.Ara sıra içimden halay çekme isteği geliyor bazen.Sonra radyoda neşet...Bipolarda değilim.
Sadece bir süreliğine rokçı serpil fanıyım.Hayat pişmanşıklara gebe sonuçta.Birqz isyan,birqz gözyaşı, birqz derbederlik,birqzda sosyopatik gülüşler.Herkes dark timelerında harley queen olacak diye bir şey yok.

Sonuçta hepimiz bu coğrafyada yaşıyoruz.Günün sonunda analarımızın pıçağın ucundan uzattığı elmayı alıp,hüsnünün 950.kere öldüğünü izleyeceğiz.Arkadaş ortamında game of thronestan havalı havalı bahsetmemişçesine.
O yüzden çok kasmaya gerek yok.

DALGA🌊Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin