Sual ve Harf-i târif

154 32 42
                                    

                     (SORU-CEVAP)

Hepinize sorularınız ve yorumlarınız için çok teşekkür ederim.
Olabildiğince tüm samimiyetimle cevaplamaya çalıştım.
Umarım cevaplar sizi tatmin eder.
Genelde benzer şeyler sorulduğu için hepsini derleyerek yazdım.
Herkese cevap olsun diye.

Tekrar teşekkür ederim.💛💛💛

İlk ve sürekli sorulan soru;
Talya ve Güney ne zaman sevgili olacak?

Lise bu konular için biraz tehlikeli bir dönem.Bu midede ki kelebeklerle  tanıştığımız zamanlar.Ve her duyguyu aşk zannedip saçma sapan şeyler yaptığımız zamanlar.Herkes kendi döneminde bunu yaşamış ve sonradan pişman olmuştur.Olmayan alfadır,cindir!🤣

Bu konuda Talya ve Güney çok zıt karakterler.
Talya bu dönemde bol kahkahalı anılar birliktirmek isterken,Güney kalbini keşfetemeye meraklı.
Her şeyden anlam çıkarıp birbirlerini üzemeye aşırı meyilliler.
Ben,her iki taraf için bu dönem en sağlıklı nasıl atlatılır onun peşindeyim.

Çıktıkları zaman aralarında ki arkadaşlığın bitmesini istemiyorum o yüzden o seviyeye geçtiklerini siz okurken anlayacaksınız.Birden tamam çıkıyoruz artık diye bir anları olamayacak.
'Arkadaşk' durumunu,bir o kadar da tatlı klişesini yaşayacaklar. ;) ;)

Bu karakterlerin hepsi gerçek hayatta var mı?Kendin mi yarattın yoksa birilerinden etkilenerek mi yazdın?
Hikayeyi yazmaya nasıl neden başladın?

Elbette gerçek hayatımda sahip olduğum çevreden etkilendim.
Ama hepsinin gerçekten aynı kişiler olması mümkün değil.Bu biraz ifşa olurdu :).
Hepsi hayal süzgecimden geçerek bu kurguya dahil oldular.Tüm karakterler gerçeğin kurguya yansımış hali.Biraz abartı biraz mecazla harmanlandılar.
Bazılarını isimlerine kadar aynı şekilde yazarken,bazılarını görmek istediğim halleriyle yazdım.

Olaylar kurgu ama arkadaşlık doğru.
Ve tayfa her bir üyesiyle gerçekten hayatımda var oldu.Onlardan zamanında çok sıkıntı çektim.Ama sonumuz böyle olmadı.Olsun,her birinin hatırasını şimdi burada yazıyorum.

Hikayeyi yazmaya,bu yarım kalmış dostluğumuzu yaşatmak için karar verdim.Bir de ne yalan söyliyim,ben de çok eğleniyorum.

Ercüment'le Caner'in akraba olma olasılığı var mı?
Ercüment neden böyle bir çocuk?
Ercüment'le Sancak ship olacak mı?
Ercüment'in annesi yok mu?

Anladığım kadarıyla Ercü çoğunuzun favorisi haline gelmiş.Bu beni mutlu eder.

Caner'le maalesef bir akrabalığı yok.
Malum bir kümeste iki horoz olmaz.
İkisi de aşırı megaloman.Bayılıyorlar kendilerine.

Ercü'nün anne ve babası boşandı.
Bu konuya da ileride ki bölümlerde değineceğim zaten.Çocukluğunu geçirdiği sokakların tozunu üzerinden atmamış,üstüne modern ergenliği katmış biri kendisi.Bu halleri hep ondan.

Sancak'la ileride belki ciddi düşünebilirler bu konuda ben bile kendime güvenemiyorum.Zalım yar Başak'ın duygularına bağlı :D :D.

Sancak hep sap mı kalacak?
Başka karakterler gelecek mi?

Evet katılacak.Olay perdesi geniş bir kurgu diye düşünüyorum.Çok tatlı kişilikler kapıda!;)

Suna'nın akıbeti ne oldu?

Suna'nın geri döneceği belli bir klişe diye düşünüyorum.Sadece beklemediğiniz bir anda olacağından eminim.Şimdilik fırtına öncesi sessizlik diyelim;).

DALGA🌊Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin