"Jullie moeten die nummers echt in jullie nieuwe album doen Niall! Ze waren echt perfect."
"Nah, ik weet niet. De rest moet het ook leuk vinden." zegt de blonde jongen.
"Ik denk dat Zayn zeker voor is."
"Hoezo dat dan?" We hadden onze tranen gedroogd en lopen nu richting de woonkamer.
"Nah misschien omdat hij het eerste nummer heeft gehoord." begon ik flauw.
"Wacht wat?" Niall kijkt mij verbaasd aan en stopt met lopen.
"Hij bracht mij naar de studio." begin ik met uitleggen terwijl ik vrolijk door liep. Al snel versnelde Niall zijn pas en kwam ter naast mij lopen. "Serieus? Zayn?"
"Hij geeft meer om je dan dat hij soms laat zien Niall."
"So guys, jullie zien er weer gelukkig uit." zegt Zayn terwijl we de woonkamer inliepen. Ik beet lachend op mijn onderlip en schudde mijn hoofd. Meteen keek hij vragend weer onze kant op. En weer moest ik lachen.
"Kunnen we nu eindelijk je verassing doen?" zegt Liam enthousiast. Mijn ogen werden groot en ik keek hem verbaasd aan. "Wat voor verassing?" Liam wiebelde plagend met zijn wenkbrauwen waardoor ik alleen maar meer wilde weten.
"Guys? Wat is dit? Waar hebben jullie het over?"
"Dat kan Nialler je wel uitleggen." vertelt Harry en meteen draaide ik mij om naar de blonde jongen die nog altijd naast mij stond. "Niall?"
"Op je verjaardag wilden we ja wat leuks gaan doen. Dus ik had van alles gepland." begon hij.
"Ehhem!" kucht Louis en beide draaiden we ons naar hem.
"Wat? Ik wilde ook graag wat credits hebben." zegt Louis onschuldig en Niall draaide met zijn ogen. "In ieder geval." ging hij weer verder met een schuin oog op Louis waardoor de rest nu ook moest lachen.
"Je mocht niet weg die dag dus wilden we het verplaatsen en ik denk dat vandaag wel een mooie dag is."
"Wat gaan we doen?" vraag ik nog steeds ongeduldig. "Zie je dan wel."
"Niall!" jammerde ik door. "Zorg dat je om half 5 klaar bent." zegt hij streng.
"Voor wat, wat moet ik aan?" en ik zwaaide dramatisch met mijn armen in de lucht.
"Zayn legt wel wat kleren voor je klaar." vertelt hij mij opnieuw en ik zag dat Zayn hem ongelofelijk aan keek.
"Graag gedaan Niall, altijd." lachte hij terwijl hij op stond en langs ons de keuken in liep.
"Zayn! Zayn!"
"Hmm?" antwoord Zayn. Ik loop nu ook de keuken in nadat Niall mij geen verdere informatie wilde geven. "Wat gaan we doen?" vraag ik schijnheilig.
"Serieus Jenna. Ik heb Niall beloofd om niks te zeggen." lacht hij.
"Ah please. Ik zal hem niks vertellen en super verrast doen." smeekte ik de jongen. Lachend schudde hij zijn hoofd en ik wilde mij omdraaien en de keuken uitlopen tot ik mij omdraaide en op Zayn af liep.
"Dankjewel." fluister ik in zijn oor terwijl ik mijn armen om zijn hals sloeg. Meteen voelde ik zijn armen om mijn middel en in mijn rug, die mij dicht tegen hem aantrokken. Ik nestelde mijn hoofd in zijn nek en voelde hoe hij een kus op mijn hoofd drukte.
"Ik zal nu maar even je outfit klaarleggen hé."
Ik kijk op. "En ik ga mee."
Lachend lopen we samen naar mijn kamer waar Zayn meteen mijn kast open trok en ik mij achterover op het bed liet vallen. Na tig outfits passen was hij eindelijk tevreden en liet hij me weer alleen. Het was een witte plissé rok geworden met een gele longsleeve kroptop. Ik zette een wekker en kroop daarna onder de dekens. Meteen was ik weg.
Langzaam draai ik om naar mijn wekker en druk hem uit. Half vier. Nog een uur. Na nog tien minuten liggen sta ik eindelijk op, pak schoon ondergoed en loop naar de badkamer. Ik laat de warme stralen over mijn lichaam en kale hoofd stromen. Als ik klaar ben droog ik mij af en ter mijn ondergoed aan.
Eenmaal weer in mijn kamer trek ik de outfit aan en stap in mijn all stars. Twijfelend kijk ik in de spiegel, maar besluit toch op Zayn te vertrouwen. Ik pak mascara en een lipglos en neem het weer mee terug naar de badkamer. Ik doe het beide op en kijk naar mezelf in de spiegel.
Kaal, te mager waardoor je alle botten kunt zien en wallen onder mijn ogen. Ugh. Gatver. En voor ik het weet lopen de tranen over mijn wangen.
Woest om mijzelf smijt ik mijn tandenborstel tegen de spiegel aan en een schreeuw verlaat mijn keel. Al snel word de deur achter mij open getrokken en vanuit de spiegel door mijn tranen heen zie ik dat het Harry is. Ik draai mij om en hij kijkt geschrokken in mijn ogen.
"Kan je het zien?" schreeuw ik naar hem.
"Jenna wat is-" probeert hij maar ik kap hem meteen af. "Kan je ook zien hoe lelijk ik ben! HOE FUCKING LELIJK!"
Harry stapt niet naar achter, maar komt juist naar mij toe. En ik smijt hem een borstel toe. Van toen ik nog haar had.
"Jenna doe eens rustig, waar heb je het over?" Ik negeer hem en draai mij om zodat ik mijzelf weer in de spiegel zag. Mijn mascara was uitgelopen en uitgesmeerd over mijn wangen. Ik greep naar mijn hoofd en zakte daarna door mijn knieën heen. Meteen kwam Harry aangesneld en ik voelde zijn armen om mij heen.
Meteen duwde ik hem weg en sprong omhoog. Vol ongeloof staarde ik hem aan en hij deed hetzelfde bij mij. Ik deed een stap weg van hem waardoor ik bijna tegen een kast aan liep. Ik draaide mij om en begon de lades te openen. Een voor een gooide ik ze leeg zodat de hele badkamer een puinhoop werd. Een puinhoop die op mij leek.
Ik voelde twee sterke armen om mijn polsen die me weg trokken van de lades, richting Harry. Ik rukte mezelf los uit hem, maar meteen daarna sloeg hij zijn armen om mij heen waardoor ik geen kant op kon. Ik begon om mij heen te trappen en vocht zo hard ik kon.
Maar niks hielp.
"Shh, Het is oke." fluistert Harry rustig. Heel langzaam kalmeerde ik en leunde tegen de jongen aan. "Het is niet eerlijk Haz." huil ik in zijn nek.
"Ik weet het jen, ik weet het." Er viel een kalme stilte over ons heen en we stonden zo voor een tijdje tot ik stopte met huilen.
"Gaat het weer een beetje?" Ik knik en de deur werd opengedaan en Niall verschijnt in de opening. "Ready Jen?" Maar meteen verdwijnt zijn enthousiasme toen ik hem in zijn ogen aan keek.
"Oh Jen, wat is er? Wat is er gebeurt? Princes?" Harry liet mij los en ik viel in Niall's armen.
"Mag i-ik je iet-s vra-gen?" stotter ik half huilend want de tranen waren opnieuw gekomen. "Tuurlijk Princes."
"Hoe?"
"Hoe wat Jen?"
"Hoe doe je het? Hoe kan je het?"
"Jenna ik heb geen idee waar je het over hebt." Niall klonk verward.
"Over mij Niall, hoe kan je voor mij kiezen? Uit alle meisjes kies je mij. Ziek en lelijk." Ik kijk op in zijn blauwe ogen die vol tranen stonden. "Jenna zeg dat nooit weer." en Niall drukte mij weer dicht tegen hem aan.
"Nooit weer."
JE LEEST
Please don't leave.
FanfictionYou only win if you don't give up, cus love is war and war is love. (Trigger warning)