Chapter 75

985 57 10
                                    

Ad mendongak melihat orang dilanggarnya.
Woo, hensem...

"Miss...are you okay ?" Soal jejaka itu.

"Ah ya...okay. Im sorry for my mistake." Ucap Ad biasa. Takkan nak bersikap dingin kot. Lagipula, dia tak kenal jejaka ini.

"But you seem not on my eyes." Ad mengerling jejaka itu dengan muka berkerut.

'eh eh mamat ni, aku kata aku okay kan...kau pahal ? Nak gaduh ?'

Tapi semuanya hanya terluah dalam hati. Hahahaha

"No...i am pretty good. For sure." Tekan Ad.

"Hahahah, please dont be mad. Btw, my name is Ryu Fujin." Ryu menghulurkan tangannya untuk bersalam. Ad hanya melihat. Namun entah kenapa, dia cuba menyambut salam itu.

Tak sempat tangan Ad dan Ryu bersatu, seseorang memintasnya.

"Hye Ryuuuuuu." Ujar Uzzam menatap mata Ryu tajam.

Ad tersentak. Apa ? Macam mana dia boleh ada kat sini ? No...bukan, apa dia buat kat sini ?

Ad yang rasa serba salah kepada Ryu cuba untuk meminta maaf akan tindakan Uzzam. Namun, tak jadi bila Ryu hanya tayangkan sengih.

"Ray...." Kata Ryu. Makin pelik Adrayna dibuatnya. Dan lagi menghairankan...

"Ryu.... Ryu is that you....." Yumi entah dari mana datang dan memeluk Ryu Fujin.

"Hahahahahha, hey baby... Miss you." Ucap Ryu. Yumi gelak.

Yumi perasan Ad melihatnya dengan muka yang tertanya-tanya. Mungkin gadis itu hairan, kenapa dia bisa mesra dengan lelaki bernama Ryu Fujin itu.

Bukan dia tidak tahu, Rayn atau Ad....beranggapan bahawa dia dan Uzzam bercinta. Jelas nampak semasa mereka bersua di Tokyo dulu.

Yumi juga telah lama mengetahui tentang Izah Adrayna. Uzzam Raycarl yang ceritanya sendiri tatkala jejaka itu tidak mampu untuk meluah kepada membernya, KA.

Yumi, Ryu dan Knight Arrows sememangnya telah lama berkenalan. Sejak mereka tubuhkan Knight Arrows lagi. Ryu dan Fujin yang bertanggungjawab untuk jaga Knight Arrows di Tokyo. Bukan sahaja DS mempunyai pengaruh luar negara,KA juga.

Dan tempat KA sambung belajar dengan tujuan nak ikut Uzzam adalah di Tokyo.

Yumi juga turut memberitahu kepada Uzzam Raycarl akan sikap Adrayna ketika mereka awal bertemu. How she knew it ? Well...she is a girl too.

"Ad... We met again." Sapa Yumi. Ryu memandang pelik. Ad...macam kenal jer nama.

"Ryu...this is Adrayna." Yumi merenung Ryu. Ryu yang melihat itu terus teringat akan gadis yang telah membuatkan hati membernya layu.

"Oh...Adrayna. Ya..i've remembered." Kata-kata Ryu membingungkan Ad.

"Erm...sorry you must be weird right. Ryu is my fiance." Ad tergamam.

"Ryu just come from Itali for me, well you also didnt see him at Tokyo. Because that time, he's on work. And....." Ryu dipandang dan senyum.

"I dont have any special relationship with Ray." Ujarnya. Ad terdiam dan kelu dengar pertalian mereka dengan Ryu. Haila...keciknya dunia.

"Oh... Btw, yes...im Adrayna. And Yumi...the world is small when i met your fiance...here. And...im sorry...you didnt need to say those words." Kata Ad lalu senyum.

"I need to tell you those words. Because you would misunderstood about us. You would jealous..." Balas Yumi. Ad gelak.

"Jealous ? Im sorry. This is funny." Ad gelak lagi.

Dangerous Love 2.0Where stories live. Discover now