|Jeon Jeongguk|
Busan / Gijang
Geun-Hye Karakolu
Saat: 11.50
Korsan Park Jimin'nin de Dediği gibi Kafası Gidik Olan Taehyung'un Eski Karısının Geri Dönmesi Üzerinde Geçen İki Gün ve Özlemli TaeKook
Karakoldan çıkmadan önce hızla hazırlıklarımızı yapıyorduk. Silahlarımızın şarjörlerimizi dolduruyorduk. Ekibimiz karakoldan çıktığında bizim için hazırlanmış olan beş kişilik arabaya binmiştik. Anıdan uyuşturucu çetesinden aldığımız konum bilgisiyle hazırlanmıştık. Arabaya bindiğimizde Jimin'le en arkaya geçip oturmuştuk. Dışarıdan duyduğumuz sesle araba çalışmamış ve kapılar açıldığında içeri bir anda Taehyung girmişti.
İki gündür görmediğim sevgilimin gözleri koltuklarda gezinmiş ve en sonunda sadece en arkada oturan Jimin'e ve benim üzerimde durduğunda büyük adımlarla gelmiş ve birden yanaklarımı kavrayıp dudaklarımızı birleştirmişti. Gözlerim sıkıca kapanırken sesli bir şekilde benden ayrılıp yanaklarımı okşamıştı seri hareketlerle. "Dikkatli ol."
Parmak uçlarını sürterek yanaklarımdan ayırdığı eliyle hızlıca arabadan inmiş ve kaldırımda dikilmeye başlamıştı. Şaşkınlıktan çıktığımda bakışlarımı cama çevirmiş ve onunla göz göze gelmiştim. Bana tebessüm ettiğimde elini sallamış ve araba çalıştığında bakışmamız kesilmiş hızla olay yerine ilerlemeye başlamıştık.
Omzumda hissettiğimle elle Jimin'e dönmüştüm. Emin bir şekilde, "Aşık sana, net." dedi. İki gündür doğru düzgün bir sohbetimiz olmamışken biranda arabada belirmesi ve beni öpmesi kalbimin hızlı hızlı çarpmasına, saatlerce bir yere dalıp o öpücüğü düşünmek istememe neden oluyordu.
"Arkadaşlar, eksik iki çelik yeleğimiz var. Jimin ve Jeongguk giyemeyecek çünkü onlar koruma görevinde, bu yüzden sorun olmayacaktır. Çete üyelerini kaçırmamaya çalışın. Size silah doğrulttuklarında ne yapacağını biliyorsunuz zaten. Ve kendinize dikkat edin."
Ekip başkanımız konuşmasını yaptığında Jimin dokuzlu şarjörünü doldururken mırıldandı. "Şerefsiz, kendileri önden gidecekler suçluları yakalayıp övgüler kazanacaklar. Baktılar tabi eksik çelik yelek var, Jeongguk'la Jimin çok iyi, atalım onları en sona, koruma görevine. Sikime kadar. Sanki onu dinleyeceğim ben. Salak Yoongi de ekip başkanı çıkardı başımıza."
Jimin'nin yanımda sızlanmasını dinledikten sonra araba durmuş ve o hemen ayağa kalkıp önden önden ilerlerken bende tıpkı Jimin gibi düşünüyordum. Ama daha terbiyeli bir şekilde. Normalde ekipleri ben kontrol ederdim. Eski amirimiz hem benim kontrol etmemi isterdi. Ama Bay Min bu sefer başkan seçmişti. Hepimiz daha önceden anlaştığımız yerlerimize dağılırken Jimin'le koruma yerine geçmiş diğerlerinin önden önden ilerlemesini izlemiştik.
Daha sonra Jimin düşündüğüm gibi yerinden çıkıp onların peşinden gitmeye başlamıştı. Dişlerimi sıkıp kısa bir süreliğine burada kalıp kalmamı düşünürken daha sonra onu yalnız bırakmak istemediğim için peşinden gittim. Sonuçta diğerlerinin çelik yelekleri vardı, ben de bu yüzden Jimin'i korumak için arkasından ilerlemeye devam ettim.
Kısa bir zaman diliminde çetenin yerini basmış fakat onlarının sayılarının çokluğundan dolayı beklemediğimiz için bozguna uğramıştık. Destek isterken güçlü bir çatışmaya girmiştik. Olabildiği kadar dikkatli ve Jimin'i korumaya çalışırken her an sanki çete üyeleri artıyormuş gibi hissediyordum. Onlar hem sayı hemde silah gücü bakımından yükseklerdi. Bu normaldi ve ben kesinlikle o silahları yasa dışı getirdiklerini düşünüyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lost Night × TaeKook✔
FanficO adam, görev yaptığım karakola, gecenin bi' yarısında gelerek, oğlunun kaçırıldığını söylemiş ve o kayıp gecede hayatımı tamamen değiştirmişti. [11.11.20] - [14.01.21]