9-sázka

678 42 4
                                    


Měla jsem celkem hlad. Příjde mi, že v poslední době mám hlad pořád😅. Ale co už. Zeptala jsem se tedy Vítka jestli doma něco nemají.

,,Nemáte něco k jídlu mám trochu hlad?"

,,No ne, ale můžeme něco uvařit ještě není tak pozdě."

,,RIZOTOO!"

Poté jsme šli do kuchyně a já začala Víťovi diktovat co má podat.

-------------‐-------------------------------------------------

Seděli jsme u stolu a spokojeně papali rizoto, které jsme před chvílí ukuchtili. Je tady takové to trapné ticho. Někdy jsem zvednu oči od jídla a podívala se na Vítka. Naštěstí to ticho protrhlo cinknutí mého telefonu. Oznamovalo mi to nového sledujícího na instagramu. Byla to fanpage na mě a na Vítka. V biu měli:

#Vien je život. Kdo je nemá rád nemá život. ( díky Eii za nápad na ship pozn. autorky😅)

Když jsem to dočetla napadl mě faakt špatnej nápad.

,,Hej Vítku vsadíme se."

,,A o co?" A nahodil svůj arogantní výraz.

,,O co, že nenapíšeš Dejrovi, že ho miluješ a chtěl by sis ho vzít."

,,A když mu to napíšu tak mi dáš pusu, ale pořádnou na pusu."

Než jsem si to stihla rozmyslet kývla jsem mu na to ,a on se jen vítězně usmál. Vzal do ruky telefon a začal psát.

V: Dominiku už dlouho ti chci něco důležitého říct.

D: Ty sis pořídil psa?

V: Ne...

D: A co teda?

V: Je to pro mě těžké.

D: Povídej Viťouši cukrouši co se stalo?

V: No víš už nějakou dobu k tobě cítí více než přátelství a je to tak silné. Chtěl bych si tě vzít😘💞.

D: No, ehm. Co na to říct. Vítku já nejsem gay a moc mě to mrzí ale musím tvou nabídku odmítnout. Doufám, že tě to moc neraní.
p.s. nezabíjej se.

Tak po téhle zprávě jsem umřela smíchy. Ale rychle jsem se přestala smát ,protože jsem si  uvědomila co to znamená pro mě. Vítek to vážně udělal. Podívala jsem se na něj a on. On se na mě díval a přiblbě se tlemil.

,,Na co tak vejráš?"

,,Hm. Přemýšlím nad tím jak líbáš."
(😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😅😅 pozn. autorky)

Na tohle jsem neměla co říct a tak jsem se jen zamračila a červenala zároveň.( To muselo vypadat jinak vtipně pozn. autorky) Ale pak mi došlo, že čím dřív to udělám tím dřív to budu mít za sebou.

Tak jsem mu dala ruce okolo krku a on mi dal ruce na pas. A začala jsem se k němu pomalu přibližovat.

Taaaak a tady bych to ukončila. Doufám, že mě jedna konkrétní osoba nezabije😅. Jo a já o těch chybách v minulých kapitolách vím. ALE jsem líné prase takže je opravím jindy😅( a taky mě jedna osoba poprosila ať to neopravuji, že s chybami je to větší sranda číst ehm).

471 slov

Vendyy


editor(ka)Kde žijí příběhy. Začni objevovat