Vítek
S En jsme si dali sraz před obchodem. Hmm měl bych jí vymyslet nějakou přezdívku. Ona mi taky říká přezdívkou. Například Viťouši, Viťoušku, Víťo a podobně. Hmmm🤔
Pomalu jsem šel k obchodu kde na mě čekala má drahá. Zakryl jsem jí oči ať hádá kdo jsem.
,,Kláro?"
,,Ne."
,,Brácho?"
,,Ne, né."
,,Vítku."
,,Jo uhodla, ale až na jaký pokus?"
,,Ale nebuď naštvaný."
,,Já nejsem naštvaný."
Už se těším na zítřek, přijedou kluci. Přemýšlím jestli En taky pozvat. Né, že bych nechtěl. Jen jsme s klukama nebyli dlouho sami. To je jedno teď nad tím nebudu přemýšlet. Ale říct jí to musím.
,,Připravená na nejlepší den života?"
,,Ano jsem připravená."
Chytili jsme se za ruku a vešli dovnitř areálu plného stánků atrakcí. Prvně jsme chodili po takových těch klasických atrakcích jako je ten velký řetízkáč autíčka a tak. A já jako pravý youtuber jsem to nezapomněl všechno zdokumentovat. En to nevadilo dokonce řekla, že bych to mohl vydat. To znělo jako dobrý content. Popřemýšlím o tom.
Teď jsme stáli u takového toho stánku kde můžete něco někomu vystřelit. A En jakožto milovník sázek řekla.
,,O co, že mi nevystřelíš tamtu bílou růži."
A ukázala prstem na růži.
,,No pokusím se. A co za to?"
,,Hmmm uvidíme jestli se ti to povede."
Zaplatil jsem tedy tomu pochybnému pánovi a on mi dal tu "pistoli" ( nemám nejmenší tušení čím se to střílí pistolí asi ne😅 pozn. autorky)
A samozřejmě jsem to na první pokus. Nedal. ALE na druhý ano.
,,Tady máš."
,,Aaaw díky moc."
Objala mě a dala mi pusu. ( přijde mi vtipné jak oni nikomu to neřekneme hehe *midli midli* a teď se pusinkují na veřejnosti pozn. autorky).
,,Hele En."
,,No co je cukrouši?"
Grrr to oslovení.
,,Zítra přijedou kluci nechtěla by ses stavit?"
,,No jestli vám tam nebudu zavazet tak klidně ale spát tam s vámi nebudu."
,,Rozmysli si to ještě."
,,Tak já si to rozmyslím když tak moc chceš."
Šli jsme už jsme směrem k ní domů už jsme totiž prošli celou pouť. Odemkla dveře a vešla.
,,En myslíš, že je dobrý nápad abych sem teď chodil?"
,,Ale prosimtě stejně si musíš jít pro věci."
Eeeej teď je to taková kratší kapitola jen s 400 slovy cca. V poslední době všichni z nějakého důvodu streamují na ig. Ale ne třeba ve dvě odpoledne jako normální lidé. Nee oni prostě musí ten stream zapnout o půl noci. Booože (xd). Dnes možná vyjde další kapitola.
408 slov
Vendyy
ČTEŠ
editor(ka)
Fiksi PenggemarCo se stane když En uvidí stories, které jí změní život? Potká lásku? Vydrží jejich vztah? Pohádají se? Vrátí se k sobě nebo už se neuvidí? Odpovědi na sebe nenechají dlouho čekat. Příběh se opravuje, proto některé kapitoly nenavazují ...